Kävisitkö yöllä kaupassa,jos se olisi mahdollista?

Olen käynyt joskus yöaikaan ABC aseman kaupassa,kun olemme olleet reissusta kotiintulossa.Muistan et se tunnelma oli jotenkin erilainen,kun päiväkaupassa.

Avainsanat: kauppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 23:51

En sillä päiväajat riittävät varmasti. Tilanne olisi ehkä toinen jos sellainen olisi sadan metrin päässä mutta nyt kun tuo lähin läpi yön auki oleva liikenneasema on 10km päässä, en ole käynyt siellä kertaakaan klo 21 jälkeen.

Kysyjän kommentti

Kiitos aina kivoista vastauksistasi,on ilo saada nuorta näkökulmaa asiohin.Terveiset laittaa kissaäiti ja Onni kolli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 10:08

En ainakaan normaalioloissa. Jossain matkoilla olen käynytkin ABC-asemalla kun oli pitkä ajomatka ja puolenyön jälkeen oltiin paikassa X.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:19

tuskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:22

En ainakaan noissa ruokakaupoissa mitkä normaalisti päivästä iltaan auki. ABC mekin ollan joskus myöhään käyty jos kotoa on jotain puuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:44

Ei ole unissakävely vielä sillä asteella. Kyllä yöt vietän vielä sängyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:53

Saattaisimpa käydäkkin jos tietäisin että matkoilta palatessani minua odottaisi kotona tyhjät ruokakaapit ja aamulla saisin tyytyä pelkän veden keittelyyn. Muuten en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:57

Tuskin. Täytys olla jokin todella pakottava syy ennenkuin kävisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 11:31

Käytän yöni mieluummin nukkumiseen kuin shoppailuun. Korkeintaan apteekkiin saattaisi olla hätätilanteessa asiaa yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 11:32

On minulla aikaa käydä päivälläkin. Yöllä ei mitään tarvetta kauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 11:38

Tunnen monta ihmistä (yllättäen perheellistä), joiden pitää "kiirehtiä" kauppaan illalla ennen kello 21:n sulkeutumista... Aikaa kaupassa käymmiselle ei välttämättä löydy aikaisemmin päivällä.

Eli, todennäköisesti sille, että kaupassa voi käydä myös 21:n jälkeen löytyy kysyntää! ABC:t ja vastaavat kaupat kun ovat "normaali" kauppoja kalliimpia tehdä ostoksia.

Mitä tulee itseeni, niin en näe mitään syytä tuolle, että en voisi käydä kaupassa aina tarpeen mukaan. Jos tulen töistä illalla 10 pintaan, niin hyvinkin voin kotimatkalla käydä kaupassa. On ainakin tuoreet eväät seuraavana aamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 14:39

En ole täällä kotomaassa yöshoppaillut,mutta asuin taannoin Amsterdamissa,jossa joitakin yökauppoja(elintarvikkeille!!)Nightshopit auki läpi yön,aamusta siivoustaukoa pitivät(4-6),mutta valikoimat olivat kuin paremmasta ruokakaupasta(Hgin Stokka)leikkeleet,juustot ym.palvelumyyntinä,tuoretiskit,leipävalikoimat,vihannekset ym.
Aika ryysistä oli ja asiakkaita riitti.
Kävisin yökaupoilla ehkä työmatkalta tullessa(illalla jälkeen 22)jos jaksaisin rahtautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:02

Viinakaupassa saattaisin käydäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:31

yöllähän ne parhaat kaupat on auki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:07

Yritän nukkua öiseen aikaan.Shoppailen päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 19:31

Ehkä, saattaisin käydäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 20:00

en kävisi.. paitsi jos just olis jollain reissulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.11.2009 - 02:57

Joskus kävisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 02:13

No jos olisin tulossa jostain matkalta kotiin yöllä ja tekisi mieli jotain syötävää,niin joo,tai jos kotiin tarvitsisi jotain.