Minkälainen olotila on "pieni pieru"?

Sanotaan: olin pienessä pierussa...!?

Avainsanat: pieni pieru

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 22:23

kulkee omilla tolpillaa, ei konttaa, kompuroi tai törmäile eikä pahemmin sössötä, osaa itse vielä tilata seuraavankin ...

Kysyjän kommentti

Kiitos, tuo pitää yrittää muistaa kun seuraavan kerran otan tai ehkä en ota.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 22:19

Neljän paukun jälkeen on pieni pieru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:29

Ei hassumpi.Järki pelaa vielä jos se yleensä pelaa kuin myös kontrolli.Eihän sitä aina tarvi kulkea käsi maassa ja tanssittaa taksitolppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:40

Kikatuttaa ja hihityttää,hillittömän hauska olotila;luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 23:26

Tänään taisin sellaisessa hiukan olla mutta en varmaan haissut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 23:48

Jos syyttäjä sen ilmaisisi, niin luulisin: -lievässä humalatilassa.
Kansankielellä:
-vähän kumarassa
-lievästi hönössä
-mieto hutikka
-etupyörä hiukan lingertää
jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 00:54

mitä tarkottaa sana olotila

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 01:49

Toivoisin kiinteää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 21:50

Se on sellainen mukava olotila..suukin kalkattaa vähän lujempaa....kun on vaan pienessä pierussa..