Oletko koskaan vahingossa loukannut jotain vastauksellasi?Itsellä kävi niin ja tarkoitus ei ollut kun huumorilla koetin vastata?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 22:12

Tekevälle sattuu kaikenlaista. Minäkin olen saattanut loukata joskus. Ollaan kuitenkin ihmisiä toisillemme ja yritetään vetää vähemmän herneitä nenään. Älä Tertsi kanna turhia murheita.

Ja ei kai me täällä voida päättää kuka saa vastata kenenkin kysymykseen. Eiköhän se ole ylläpidon heiniä joka päättää pelisäännöistä. Tämä loppu oli kommentti tuohon Idan vastaukseen. Vastaile vaan kaikkiin mihin haluat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 22:05

Ihan äskettäin minulle selvisi että eräs ihminen ei halua minun vastaavan hänen kyssäreihinsä. Oli pahoittanut mielensä vastauksista. Ei täällä voi olla kaikille mieliksi, ei tosin kaikkien vastaukset minuakaan miellytä. Mutta kun tänne kerran on tullut, niin pitää elää yhteisön mukana, eikös niin. Pois pääsee aina.

Lisätty: 17.11.2009 - 22:18

Luin juuri vastauksia tähän kyssäriin ja näin maarit3 vastauksen. Toivoisin ettei hän ota turkulaisjuttuja henkilökohtaisesti. Kaikista muistakin vitsaillaan, allekirjoittaneesta savolaisestakin. Huumoria, huumoria toivon minä näissä asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:13

Luultavasti monesti, ja monta kertaa myös loukkaantunut vastauksesta , liittyy tähä Turkulaisuuteen, minä en itse koskaan halua aliarvioida ihmisiä, ja aina nämä vitsit kohdistuu tänne päin Suomea ja tyhmäksi leimataan, ja eniten harmittaa kaikki lyhyt sanaiset murrekielet jotka leimataan TURKUUN liittyvänä, ja ne pienet lipaisut Helsinkiläisen osalta joskus ihmetyttää.

Lisätty: 17.11.2009 - 22:15

Minä olen sekopää , hullu ja muutenkin kehno , mutta ei sen perusteella koko maakuntaa saisi leimata, gård

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:36

Jotkut näkyvät loukkaantuvan vaikka vastaan toisen nimimerkin tekemään kysymykseen.
Elä sitten kaikkien kanssa kristillisesti jos noin herkkänahkaisia ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:44

Näinhän se on jumppis,huumori ei kuittaa kaikille kaikkea,vaikka itsestä tosi hauska juttu,voi olla toisesta suoranaista viittoilua* tai muuten vain aihe vetää herneitä nenään.Pahoillani edelleen aiheuttamaani mielipahaa TURKULAISILLE,se EI ole ollut tarkoituksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 23:30

Minä en moista asiaa edes mieti. Kun esittää kysymyksen niin on oltava valmis vastaanottamaan se kritiikki / mielipide minkä kysymys aiheuttaa. Kunnioitan toisten mielipiteitä eikä täällä kukaan saa minua loukkaantumaan vaikka yrittäs. Jos joku tahallaan härnää niin takaisinkinpäin tulee.
Ei tämä Napsu ole tiukkapipoja varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 00:41

luulisin että noita vahinkoja sattuu jokaiselle, mielestäni ainoastaan tahallisuus on tuomittavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 07:59

Kyllä kai olen voinutkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 12:23

Kyllä useinkin, minä olen varmaan joskus liian suorapuheinen. Mutta mielestäni rehellinen. Se ei ole aina hyvä yhdistelmä. Hienotunteisuus kai vähän toisi pehmeyttä sanomisiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 21:54

Kyllä välillä on liian suorapuheine..että voi loukkaantua...väliilä tulee mieleen mitä ei pitäsi ilmaista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 23:42

Varmaa useinkin, mutta ei se ole tarkoituksellista. Kuten yllä on muutama oivaltanut ei tämä ole mikään pursiseura missä pitää olla hyvää pataa kaikkien kanssa. Enemmän kunnioitan rehellisiä ja omaperäisiä vastauksia, nuoleskelu ja jatkuva myötäileminen on tällä foorumilla turhaa. Sellaisia vastauksia en kyllä ymmärrä mitkä ovat täysin vääriä ja samalla morkataan oikean vastauksen antajaa, niitä pitäisi kyllä miettiä...