Rosolli vai sillisalaatti?

Avainsanat: rosolli sillisalaatti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 22:58

Nytkö tässä porukassa sit alko tää jouluhömpötys oikein täysillä?
Joulueväissä on muutenkin suolaista ihan riittävästi, niin että rosolli ja sille maustesilli kaveriksi. Jos joku haluaa vielä suolaista, niin hommaa muutama tönkkösuolattu muikku tarjolle kans.

Kysyjän kommentti

Kiitos "ärhäkästä" vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 21:33

Ota kummatkin, minä syön yleensä joulupöydästä kaikkea. Minun mielestä
sillisalatti on paukkaampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:34

Onko niillä eroa?Sillistä tulee"luonnollinen jano" mutta silli sillinä ja rosolli rosollina! Tässähän tulee joulun tunnelma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:34

Rosolli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:35

rosolli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:46

Minä kyllä teen rosollia...ja lasimestarin silliä lisäksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:53

meillä meneen ruokakunassa äänet tasan, joten molempia pitäis löytyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:47

Eipä sen väliä.Tosin suolakalaa on pöydässä monenlaista eli kun on 2 vaihtoehtoa niin rosolli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 08:50

Rosolli rosollina ja silli sillinä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 14:42

Rosolli, jossa punajuuret, sipulit ja porkkanat omaa satoa, sekaan sokeri-etikka-mausteliemessä muhineita itsepoimittuja pieniä karvalaukkuja. Omena ostosessa.
Silliä ei joka joulu pöydässä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:59

Rosolli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 19:17

rosolli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 23:30

Jos kaupasta ostan niin sillisalaatti. Siinähän ne on kaikki omassa lokerossa ja saa samalla oikeastaan kummatkin. Ei silliä tietysti ole siihen pakko sekoittaa silloinkaan kun salaatin valmistaa itse, näin ollen kukaan ei joudu noukkimaan sillinpaloja pois vaan kaikki saa lisätä silliä maun mukaan ihan niin paljon kuin tahtovat.