Työporukka lähti ruottin laivalle ja minä jäin maihin ottamaan troppia ja kivaa on.Oonkohan ihan hassu?...;O

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 21:56

se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa,
soittele niille aamulla ja kysele kuis hurisee

Kysyjän kommentti

Niinhän siinä kävi,että viisi ihmistä teki vahingossa uuden reissun takaisin kun eivät huomanneet laivan olevan jo turusssa,ennenkuin paatti oli jo irtaantunut ja hintoihin tuli kun piti uudestaan hytit maksaa.Eräs työkaveri joutui sairaslomalle kun putosi laivan rapuissa yms.Hyvä kun en ollut mukana......!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 21:14

Et ainankaan putoa ylilaidan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 21:16

Ihan hassuna oletkin ainakin silloin kun he tulevat rahapulassaan ja siinä kuuluisassa krapulassa takaisin. Ota vain oikein reilusti sitä vissytroppia vai oliko se sitten wiskytroppia siellä ja nauti.

Lisätty: 17.11.2009 - 22:57

Menikö ne Ruotin Reissubussilla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 21:23

Et ole hassu. Kotona on monta kertaa mukavampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:02

Tertsi,olisit mennyt mukaan,jos nyt rannalla ruikutat ja imet viskiä posket lommolla.Joukolla laivallakin voi olla hauskaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:33

Järkevyyttä tuo minusta on. Älä murehdi sellaisesta mitä et tiedä menettäneesi. Kyllä ne tuo sulle jotakin lohdutuspalkinnoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 12:32

Kukaan ei todennäköisesti ryöstä kun pysyy kotona ja "pämppää" siellä.