Aiotko ottaa sikainfulenssa rokotteen?

Entä onko tossa rokottees mitää sen suurempii riskei?

Avainsanat: sikainfulenssa rokote sikainfulenssa rokote

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 21:38

no en mä oikeen tiedä.. koska sitä on jo meijän koulussa niin turhaan sen ottais.. ja just sitä, että periaatteessa niistä rokotteista voi tulla mitä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 20:51

En edelleenkään aio ottaa, jos tulee niin on tullakseen. Onhan siitä jotkut itseänsä kipeämmäksi saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 20:53

Saanko rokotuksen vai en, se on hiukan epävarmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 20:55

Olen jo ottanut. Maha oli kipee melkein viisi päivää. Muita vaivoja ei tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 17.11.2009 - 20:59

Jos maha on päivänkin kipiänä se riittää minulle olla ottamatta sitä...

En todellakaan meinaa ottaa... Ärsh, en todellakaan.... EN TODELLAKAAN!
Väsynyt, kun olen niin en jaksa sen enempää argumentoida. :D
Älkääkä tekään hyvät napsulaiset ottako sitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:13

On jo otettu,ei tullut mitään sivuvaikutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:25

Ei kai sitä rokotetta ryypätä,kun jollain maha kipeäksi tuloo...?Minä nautin vähän konjamiinia ja eiköhän se riitä perusterveelle suomi-äjälle...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:43

otettu on,eikä tuntunut missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:00

Otin ja sain jo,mulla vasuri 1½päivää hiukan arka,siinä kaikki,mutta mahanpuruista en ole kuullutkaan,jos sulla samoihin aikoihin joku mahaflunssa iski päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:01

Kyllä. Sitten kun ne kriisi.. eiku riskiryhmät pääsee pois jaloista ja jos sitä sit yleensä on enää tyrkyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:06

vissiin useampaan kertaan olen kertonut että aion jättää tämän kierroksen väliin, edelleen olen samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 22:56

En aio kun tuli niin sopiva tilaisuus niin vastoin lupauksiani otin sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 23:08

Kävin "huoneenjakajan" määräyksestä terveyskeskuksessa ja hoituri tökkäs. Kysyin onko sikapiikki?
Ei, tavallinen funssarokote vain???!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 01:12

ei mitään syytä miksi ottaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 05:24

Olen käynyt jo ottamassa.Ja tehoste-rokotteenkin käyn ottamassa , kun sen aika tulee.Jos en kuuluisi riski-ryhmään, olisin jättänyt ja jättäisin ottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 09:19

huomen pitäs saada molemmat lentsupiikit.... saa sit nährä mitä muijal tulee siit....sit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 09:57

Työpaikalla oli mahdollisuus saada rokote ja otin sen tietysti. En ole riskihenkilö kuitenkaan.
Rokotteesta ei mitään oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 11:35

ehkä , ellei mieli muutu.
Mutta ne on nyt loppu, ja kiire tulee että sen saa ennen tautia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 12:27

Aion ottaa. Kannattaa niiden miettiä, ketkä neuvoo ottamaan tai olla ottamatta, että sen verran tärkeä asia on, ettei kannattaisi maallikoiden ohjeita jakaa. Piikin ottaminen tai ottamatta jättäminen on jokaisen henkilökohtainen ratkaisu. Totuus on ettemme, me maallikot, tiedä mikä tässä olisi oikein. Ei millään pahalla :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 20:37

Viikon päästä saan sikapiikin. Tänään laitettiin tavallinen flunssapiikki.Kuulun riskiryhmään, vanhempaan kastiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 15:06

Ensi vuoden puolella..vata voin ottaa sikarokotteen,kun en kuulu riskiryhmään..kyllä meinaan ottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 02:17

Otin pari viikkoa sitten,koska kuulun riskiryhmään (diabetes). Ei tullut mitään pahempaa,paitsi olkapää 2 päivää tosi arka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 23:19

Ehkä sitten keväällä jos niitä on vielä saatavilla. Toisaalta kun silloin tulee tämä taudin toinen aalto voi olla että moni jonottaa jo toista piikkiä itselleen silloin...