Näin meitä tullaan vakoilemaan.

www.taloussanomat.fi/ihmiset...0923768/12

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 00:49

joo kyllä toi Ruotsin puolustus on niin huterolla pohjalla että varmasti ne tarvitsee sähköpostejani pystyäkseen puolustautumaan naapureittensa uhkaa vastaan, senverran olen valmis kaveria jeesaamaan

Kysyjän kommentti

Suomalaisethan ne on ennenkin ruotsalaisten sodat sotineet. Ei niistä paskah.....sta itsestään ole mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 16:31

No niin mää arvasin tämän , heti minulla on heikentynyt nämä bitit, minä olen jakanut koko suvulle tietoa ja 2 vuoden ajan läppärini on varmuuskopioinut tietoni, napsun pelit ja sähköpostit joita vähän on viikottain tullut, minun monimielinen mieli ei ole löytänyt niitä varmuuskopioita , minä itsekin vakoilisin itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 17:15

Minun jutuillani on automaattinen tietosuoja. Sen verran höperöitä kirjoittelen ettei näitä juttujani viitsitä kopioida bittiavaruutta tukkoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 17:58

Lukematta (laiskuuttani) tuota linkkiä:
mulle on ihan sama vakoileeko joku meikäläisen tekemisiä vai ei - mitään niin mielenkiintoista elämäni ei voi pitää sisällään mikä ketään koskaan ja missään kiinnostaisi:) Näin on näppylät:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:56

Aha,hyvä kun varoitit,pitääs tutkia kämppä onko joku asentanut "bug"n kuuntelemaan ja kuvaamaan;tuleekohan se ulos SVT 1,2 tai 4n kautta?En itse pääse näkemään,kun kanavapakettiin ei kuulu ruotsalaisia kanavia,mutta jos joku napsulainen näkee,vois pistää boxille.Nyt pitää vähän siistiytyä,jos kuvaus päällä ;-D