Vaihdatko usein huonekalujen paikkoja?

Minä tykkään vaihtelusta ja kun tänään olen koko päivän kotona kipeää lastani hoitamassa, vaihdoin huonekalujen järjestystä ja taas koti näyttää kuin uudelta.No, tuli kyllä siinä vaihdettua yhden huoneen verhotkin,pari pöytäliinaa ja muutama sisutusesinekin sai uuden paikan. Tällaista se teettää, kun lukee yömyöhään sisustuslehtiä.

Avainsanat: huonekalujen järjestys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 16:00

Hyvänen aika! Kaikille tiedoksi, että mattojen avulla huonekaluja on helppo siirtää paikasta toiseen naisenkn voimin. Ja tietokoneen piuhat siirtyvät naistenkin aivoilla yläkerrasta alakertaan ja päinvastoin.

Entäs taulut ja julisteet. Kuka niitä samoja aina katsomaan.

Ja jos joku huone on pieni niin parasta on ottaa väliseinä pois. Hyvä olisi katsoa, ettei se ole kantava seinä.

Että vaihdellaanko huonekalujen paikkaa: Mitä nyt vähäsen siirrellään alituiseen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 13:15

Tätä samaa kysymystä kyseli joku muutama viikko sitten, ei se mitää, silloin vastasin
että en vaihtele, tulkoon nyt toiseen kertaan sanottua tai oikeastaan kirjoitettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:17

Aika harvoin vaihtelen huonekalujen paikkoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:19

ei onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:20

Ei sellaiseen ole edes aikaa. Kalustukset on niin tarkkaan suunniteltu että kaikella on paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:34

Mieheni tätä vanhaa taloa saneeratessaan tuli siihen tulokseen , että ei voi enää mööpeleiden jotka sähköön liittyvät paikkaa enää vaihdeta, kyllästyi jo 20 vuoden jälkeen niitä siirtämään, muilutus loppui siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:35

En vaihtele, koska ovet ,ikkunat, kiintteät kalusteet ja tv -töpselit on asunnossamme sijoitettu siten, että huonekalujen paikkojen vaihto ei ole niitä helpoimpia hommia. Luon mielummin uutta ilmettä esim. verhoja, tyynynpäällisiä. pöytäliinoja ym. vaihtamalla vaikkapa kesäksi, tai jouluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:47

Miksi hyväksi havaittua järjestystä pitäisi mennä sekoittamaan..

Lisäksi yöllä pimeässä liikkuminen vaatii sen, että tavarat ovat vanhoilla tutuilla paikoilla.. Mutten tulee mustelmia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:47

kertaalleen katsotut kaapinpaikat yleensä pätee pitkään, joku uusi hankinta saattaa aiheuttaa ketjureaktion, mutta niitä tapahtuu hyvin harvakseltaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 13:50

Kerran vaihdan johonkin toiseen paikkaan ja toisen kerran takaisin noin kerran vuodessa. Ota nyt tästäkin selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 14:42

En vaihda enää, kun tässä nykyisessä asunnossa ei voi vaihtaa. Pienet huoneet yms. asiat estävät vaihtelunhalun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 14:47

Yleensä vain jos jotain uutta pitää zoomata kehiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 15:03

Ai, minä vaihtasin mielelläni, ellei olisi tuota jarrumiestä.Mikään ei saa olla eritavalla kuin ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 15:15

Ku kerran paikoillee on juntattu ja siinähän pysyvätten,nii...viime yönäkin oli yks jalkapalli väärässä paikkaa ja meinas tulla kotiaksidentti,kun pimeässä könysin asioille...kirous tuli päästettyä suusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 15:42

Pari kertaa vuodessa. Kesä ja talviasu olohuoneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 17:07

Kuten Ida,pari kertaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:38

Harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:44

Vaihtaisin varmaa useimmin mutta on tämä tölli suunniteltu niin että on vähän haasteellista tuo huonekaujen vaihtelu. Kyllä tosin olohuoneen soffa saa kyytiä pari kertaa vuodessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:41

todella harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 23:12

Riittävän usein. parhaillaan pari kertaa kuukaudessa. tälläkin hetkellä on rymsteeraus menossa, vaan jouduin keskeyttämään hommat kun kello pärähti nuin paljon jotta en viitsi kolistella hirmusesti. Mukavaa hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 19:22

Kyllä tulee vaihdettua,varsinkin jos tekee oikein kunnon suursiivouksen.Pysyy mieli virkeänä ja tuntuu kuin olisi saanut jotain uutta.Samoin verhot vaihtuu aika usein.Mielestä kiinni mitä milloinkin muuttelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 20:16

Tilan puute ja osittain myös pistokkeiden paikka estää liiallisen vaihtelun.
Kaveri kertoi aikoinaan eräästä sukulaisestaan joka vaihteli huonekalujen paikkaa viikottain, hänen miehensä oli asiaan erittäin kyllästynyt, ei kuulemma koskaan tiennyt kotiin saapuessaan että tuliko eteiseen, makuhuoneeseen vai olohuoneeseen...