Mitä sähköpostia käytät? Gmail tuntuu välillä tökkivän oikein urakalla, mikä olisi hyvä vaihtoehto?

Entä miten saan Soneran sähköpostin käyttööni, kun minulla on tuo mokkula?

Avainsanat: sähköposti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 13:51

Ei töki Gmail.. Ja Gmailiin pääsee yhteyteen myös POP3 ja IMAP4 protokollilla.. + gmail osaa käydä hakemassa muilta palvelun tarjoajilta minun sähköpostit. ---> ei tarvitse tarkistaa kuin yksi paikka.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 13:00

Mulla taasen gmail toimii erinomaisesti,vaikka laajakaistan tarjoajan webmail pääkäytössä.Kysäsehän Soneralta asiasta tai tietävät Napsut neuvoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:05

Minulla on wippies, minun mielestä tosi hyvä, ei ole ollut ongelmia koskaan,
toisena on aikaisemmin otettu luukku, siinä sitävastoin on useinkin vikoja
kaikenlaisia, esim. sellaisia että ilmoitus tulee kun on lähettänyt että kaverini
sähköposti on täysi, mikä kuitenkaan ei ole totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.11.2009 - 13:29

Hotmailia käytän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 13:42

Ei töki gmail pahemmin täällä. Joskus kylläkin, mutta niinhän kaikki s-postit tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:54

mulla on itseasiassa neljä sähköpostia,
- työyhteys firman palvelimella sellainen 'super valvottu ja ylläpidetty'
- Suomi24 varsinainen 'siviilikanava' , ei moittimista
- luukku ja gmail jonkinlaisina varakanavina ja hukkaputkina, eipä kummosia ongelmia niidenkään kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 14:03

En luovu Gmail:ista. Monipuolisin ja muutenkin paras niistä mitä olen käyttänyt. Aluks kyllä tuntu että siinä on vähän liikaakin rompetta mutta se tunne hävis hyvin pian kun oppi niitä ominaisuuksia käyttämään.
Jos se tökkii, niin vika on todennäköisesti raudassasi tai yhteydessäsi joita käytät. Ei töki Gmail mulla.
Ai niin, niitä postiohjeita löytyy kai tuolta:
www5.sonera.fi/ohjeet/index....C3%B6posti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 15:35

Enemmän gmail tökkii kuin Soneran puoli. Neuvon saitkin jo että otta yhteyttä Soneraan ja tee sopimus heidän kanssaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 16:57

Gmail pelaa hyvin,kun vaan tuo dna toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:39

Gmail toimii parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:58

gmailiini olen tyytyväinen ja hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:43

mulla on hotmail ja saunalahti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 01:41

msn(hotmail),gmail,yahoo kyllä ne kaikki toimii,vaikkakin joskus saattaa olla katkoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 20:12

Itselläni on saunalahden kautta tullut netti.fi päätteinen posti. Ainoa huono juttu on vähäinen tila, mutta muuten toimii hyvin. Tuo edelläkin mainittu wippies on myöskin erittäin hyvä ja siinä saa jopa valita haluamansa päätteen wippies.com/dk/ee/fi/se, siis viisi vaihtoehtoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 23:20

Webhotellin tarjoama(t) osoite pääkäytössä ja gmail sitten sekalaisissa jutuissa. Gmail toimii mulla paremmin kuin muut maksuttomat.