Käytätkö tulostinta?

Entä kuinka "tuhlaat" siinä paperia?
Itse käytän tilapäistulostukseen vanhoja opetustulosteita yms paperia missä toinen puoli on vielä blankko.
Siinä on tietenkin huomioitava sen toisen puolen tietosisältö, ettei ole mitään salaisia juttuja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 20:05

Kyllä käytän ja juuri samalla lailla. Kun ei ole kyseessä mikään tärkeä ja virallinen tulostus niin toisella puolella saa olla vaikka mikä mainos. Tällä hetkellä on tuossa tulostimen päällä jotain isännöitsijän ilmoituksia joissa on toinen puoli puhdas, tulostan niihin jotain jossain vaiheessa. Tulostin on hankittu aikoinaan tampereelle muutettaessa ja samalla kasetilla on tulostettu jo kahdeksan (8v.) vuotta. Brother HL-1240 laser-tulostin on kyllä ollut hintansa arvoinen.

Kysyjän kommentti

Paperitehtaat voi tästä vetää hernettä nenäänsä mutta pelastuupa maailma ainakin siltä osin. (vähän)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.11.2009 - 11:20

En käytä, kun siihen ei saanut sopivaa mustesäiliötä. On niin vanhaa mallia, joten kannoin sen kellariin. Mutta käytin tulostamiseen ihan puhdasta kopiopaperia suoraan paketista otettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 11:36

Kyllä käytän.

Olen kai niin nuuka että käytän käytettyä paperia , toinen puoli on puhdas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 11:37

Käyttäsisin,mutta ei toimaa enää,eikä ole tullut haettua uutta kaupasta kainaloon;käytin usein molemmin puolin tulostuspaperia.Just nytkin tarttisin tulostinta mrrr.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 11:43

Käytän,lähinnä valokuviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 11:53

Minä käytän tulostinta valokuviin, kirjeiden kirjoittamiseen, netistä mitä haluan niin tulostan ja jopa kauppalapun kirjoittamiseen, sairauteni vuoksi en kykene kirjoittamaan hyvin ja minulle tulostin on hyvä apu, minulla on tuo office ja on valmiita kirjepohjia moneen lähtöön ja hyödynnän sitä, minä en paljoa sitä paperin kulutusta ajattele, muuten olen ns. viherpiiperö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 12:05

Käytän, tulostan työt jotka joudun palauttamaan paperiversiona. En tulosta paljon, koska muste on kallista. Paperista ei niinkään väliä, menee aika vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 12:38

Jo työni takia käytän mutta paljon myös omiin tulosteisiini. Samasta nipusta otan molempiin tarkoituskiin paperin. Vanhat ylimääräiset, ei tärkeät, tulosteet menee lastenlasten piirustuspaperikasaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 12:45

En käytä kun en omista sellaista. Kirjastolla käyn tulostamassa joskus jos tarvii, ja siellä ne määrää paperin kulutuksen. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 12:48

Tulostan vain sen, minkä ehdottomasti tarvitsen. En käytä vanhoja papereita nurinpäin tulostuksiini vaan hankin mieluummin paperit edullisesti ostamalla koko laatikollisen kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 13:25

Aika vähän käytän tulostinta...ei ole vielä ollut kovin kauan...meillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.11.2009 - 13:30

Käytän tulostin, tosin aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 15:34

tulostin on, laadukaskin vielä, mutta kotikäyttö tosi vähäistä,
silloin kun tulostan on paperi työtät myöden, eli ei uusiokäyttöä

"meillä vaihdetaan joka kerta puhdas paperi ennenkuin pyyhittä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 18:40

Päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 19:06

Lopetin kotona tekemäni kirjanpidon enkä enään useinkaan tulostele kotona. Vien tikulla töihin ja tulostan siellä. Kotona käytän uutta paperia. Taitaa olla nyt musteet loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 21:46

käytän.. ja välillä ihan turhaankin, esim. tulostan miesten kuvia kouluvihkoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 02:19

KÄYTTÄISIN jos OLIS. Ei oikeen saa hankkia opiskelija rahoilla :/