X
Kysytty: 16.11.2009 - 22:10

Oletteko huomannut kuinka hyvin Napsu on edustettuna Google hakutuloksissa?

Reilut 20 000 kysymystä... Liki 200 000 vastausta... Googlebotit kiertää ja kaikki on Googlessa! Päätöntä touhua, mutta silti niin koukuttavaa!!

Oletteko huomannut, että yhä useammin kun googlettelee arkipäivän rutiineja google antaa ensimmäisten hakujen sekaan jonkun ikivanhan Napsu kysymyksen jossa puidaan samaa asiaa?

Google Ads palveluunkin Napsu on satsannut roimasti, mm. itse löysin aikoinani sivustolle tälläisen pienenkurisen tekstimainoksen kautta. =) Napsu ei kuitenkaan ainakaan vielä pyri tekemään voittoa vaikka mainosarvo onkin kasvanut huomattavasti. Mitä luulette tuleeko tulevaisuudessa myyntiin Napsu mukeja & kuppeja tai rupeaako Napsun perustajat muuten jyystämään Napsulla hunajaa? Pelkillä mainostuloilla ei pitkälle pötkitä; tuskinpa ne kattavat edes palvelinmaksuja...

Olisi mukava tietää ketkä ovat ihmiset Napsun takana ja mitkä ovat Napsun tavoitteet. :P

Lisätty: 16.11.2009 - 22:11

Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet. =)
Tsekkaa myös: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/17430

Avainsanat: kasvu mainosarvo motiivit google ylläpito tavoitteet napsu salaperäisyys x

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 00:11

Internet on ihmeellinen,Googlen kautta minäkin törmäsin Napsuun ensi kerran.Kovin tiedät taustatietoja.Liikeideaa tietysti voi esittää Napsun ylläpidolle(linkki) ihankuin Muumi-sälää,mukeista pussilakanoihin.Think,kuinka suloista olis hikoilla saunan lauteilla Napsu-laudeliinan päällä ja painaa poskensa myöhemmin Napsu-untuvatyynylle.

Kysyjän kommentti

Hehe! Niinhän se olisi. =)

Kiitos mieleenpainuvimmasta vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 22:18

joo aika villi tunne kun hakee jotain googlettamalla ja löytää omia napsu vastauksiaan, kyllä ne aika herkästi sieltä pomppaa esiin

noista business-ideoista ja tavoitteista en tiedä mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 22:29

Joo, eikä tartte olla edes vanha. Vajaa vuorokausi ja kyssäri oli jo siellä vaikka on lauantaina kysytty.
Et kai vaan itse kuulu siihen perustajaporukkaan ja vakoile mielipiteitä? Tuli vaan mieleen kun annoit noin tyhjentävää tietoo ja aloit kysellä kaikenmaailman pinssijuttuja. En kyllä näkis siinä mitään normaalista poikkeavaa jos pysytään kohtuudessa eikä unohdeta Napsun kehittämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 07:54

Oikein säikähdin kerran tässä googlettaessa ja tuli napsua vastaan, mutta mikäpäs siinä. Napsu on hyvä juttu kaikinpuolin. Pikku kilpailuja kehiin ja palkinnoiksi vaikka napsu-mukeja, napsu-paitoja jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:18

Aika usein linkki napsu-keskusteluihin lävähtää ruudulle, kun jotain asiaa googlettaa. Mutta sehän on vain hyvä, sillä mikäs sen luotettavampi tietolähde kuin napsu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.11.2009 - 12:25

Niinpä niin. Siksi kannattaa miettiä mitä sanoja täällä kyssäreissään ja vastauksissaan käyttää.