Mistä näen "Diilin"uusinnan,unohdin täysin ja haluaisin katsoa kui Gristallin poitsun käy?

huom!Kategoria!!

Lisätty: 16.11.2009 - 21:53

Eiiii!Yritän huomenna muistaa katsoa,elämme jännittäviä aikoja ;-)

Avainsanat: diilin uusinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2009 - 12:56

Paljastakaa nyt kumpi se Kristallin poika on? Ei Jethro ainakaan, olenko oikeassa?
Seurasin Avusta aikoinaan Hjalliksen päiväkirjaa maailmanympärysmatkalta. Hjallis on kiva persoona, vaikka ei maailman komein olekkaan. Nuorempana oli paremman näköinen jos sitä spekuloidaan.

Kysyjän kommentti

Just SE se on,jossain ilmais-lehdessä näin otsikon seksisymbolista;Jethrostako?Kyl.
Taasen tänään MA unohdin ja aukaisin TVn uutisista,mutta vahingossa eksyin 3lle,joten näin loput ohjelmasta eli J putos pelistä pois,mikä oli minust ihan okei!Semmonen röyhkeä rääväsuu...yms.mairittelevaa.Hjallis taasen loppujen lopuks aika oikeudenmukainen ja itsevarmahan hän on,ei päältä kaunis,mut (saattaa olla) reilu kundi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.11.2009 - 21:42

Haluutko että kerron miten kävi? Miten olisi katsomosta.

Lisätty: 16.11.2009 - 21:49

Se tulee huomenna 17.11. klo 15.30 uusintana.

Lisätty: 16.11.2009 - 21:49

Se tulee huomenna 17.11. klo 15.30 uusintana.

Lisätty: 16.11.2009 - 21:49

Se tulee huomenna 17.11. klo 15.30 uusintana.

Lisätty: 16.11.2009 - 21:53

Johan taitaa kone sekoilla. No uskot sinä varmaan vähemmästäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 22:03

Kuka on Gristallin poitsu? Jethroko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 22:11

nyt voisin ihan piruuttaan paljastaa ...
mutta en voikkaan kun en katsonut, joten joudut/saat elää jännityksessä huomiseen tai kunnes joku lipsauttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 07:56

Meinasin sanoa, kun ihan vahingossa näin sen pojan eilen telkassa. En ole aiemmin katsonut koko ohjelmaa...syystä, että en siedä Hjallista. Mitä ne naiset siinä oikein näkevät...vai onko se jokin siellä hm. näkymättömissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 10:00

En pidä koko ohjelmasta lainkaan.Minua inhottaa se Hallis Harkimon pärstä kerroin niin paljon ja se väittely myös siinä ohjelmassa.Siis ei minun makuuni koko ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2009 - 11:17

Mikä tuo Gristallipoitsu on?? Olen katsonut yhden jakson ja senkni osittain. En jaksa sitä H:n naamaa....
Ja mitä naiset näkee Hjalliksessa, se on raha!

Lisätty: 18.11.2009 - 10:14

Diili ei ole sen paremmin taidetta kun kulttuuriakaan.