Onko mielestänne tyhmää jos kuuskymppinen naisihminen on pitkä tukka auki valtoimenaan.

Avainsanat: pitkät hiukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 21:45

Ei se minun mielestä tyhmää ole, jos on kaunis tukka niin miksipäs sitä ei voi
vaikka muille näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 21:44

Ei kai. Hiuksia voi ja kuuluu pitää niinkuin itse parhaaksi näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.11.2009 - 21:45

olen huolestunut kysymyksen laadusta, sillä vastaus on mielestäni itsestäänselviö. Jokainen onkoon sellainen kuin haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 14.11.2009 - 21:46

Ei yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 21:56

Miksi olisi?Antaa kaikkien kukkien kukkia.Itse olen 52 ja erilainen nuori...Korvista olen pitänyt yhtä kauan kuin Jukka Virtanen ja pari tatskaa löytyy.Pukuja on mutta nahkatakki,nuorekkaat farkut ja buutsit on jess....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 22:06

No voi itku. Mie kun leikkautin pitkät hiukseni lyhyiksi muutama vuosi sitten, kun näin enemmistön meikäläisen ikäisistä lyhyt hiuksisina...oikeesti työni takia. Pitää pestä niin usein. Voit olla juuri sellainen kuin itse haluat. Näin aikuisena saa päättää ihan itse ja olla vähän radikaalikin sekä sopivassa määrin itsekäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 22:13

Ihan saavat vapaana hulmuta:)
- jos hiukset ovat vielä kauniisti harmaantuneet lue: oman väriset niin se on kuin kruunu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 22:20

Se oli silloin ennen kun neidoilla sai olla hiukset auki tai leteillä, mutta vaimot laittoivat nutturalle. Ei iällä ole merkitystä, enempi käytännöllisyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 22:53

Naturellia, naturellia. 60-v nuori liitää tukka "putkella". Mielestäni tämä asia ei kuulu piispalle eikä papille eikä edes kansakoulun opettajalle. On hieno asia että ihminen arvostaa itseään ja on juuri oma itsensä. Jos haluat esimerkin: Aira Samulin esim. Eikä kukaan pääse sanomaan että sulla on tänään nuttura liian kireellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 23:47

Ilman muuta saavat ja pitääkin olla auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2009 - 00:16

Ei siinä mitään tyhmää ole. Olen yli kuuskymppinen ja tukka auki hulmuten tai ponnarilla jos on jotenkin haitaksi jossain tehtävässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 10:18

Pääasia et hiukset ovat siististi,oli pitkät tai lyhyet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:10

tosi tyhmää on jos aina pitää jostain muotilehdestä ja etikettioppaasta katsoa miten tukkaansa pitää pitää, olipa sitten minkä ikäinen tahansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:23

Onhan se mukavaa, että on hiukset päässä.Mutta, en voi sietää vanhojen naisten ja miestenkin selässä hulmuavia hiuskuontaloita.En oikein tajua, jos nämä hiustyypit sitten tekevät vaikka ruokaa, tai tarjoilevat. Keittiöhommissa sekä tarjoilijat.Hiukset kiinni, jos niiden täytyy ihan välttämättä siellä selässä roikkua. Mutta. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Lisätty: 18.11.2009 - 20:47

En tarkoittanut mitään nutturapäitä, vaan hiukset auki-kampauksia, 60:llä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:51

Ei mikää estä hiusia pitämästä auki valloilleen,nehän ovat tosi upeat..mutta ruokia valmistaessa..on syytä laittaa vaikka ponkkarille..että ei mausta hiuksilla ruokia.(.Miehillä en siedä pitkiä hiuksia..olan niin vanhanaikainen miesten suhtaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:22

Ei minun mielestä jos itse haluat niin pitää siitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:29

no mikä ettei, ihan vapaasti.

Tosin mielestäni ei aina tyylikästä, kaikille se ei enää oikein sovi.
Mutta ei se mua haittaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:15

Eiköhän se ole taakse jäänyttä aikaa,jolloin "kun tulee tiettyyn ikään" ainoa hyväksytty hiuslaite on tiukka nuttura.Mulle on ihan sama,miten itsekukin pitää hiuksiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 14:03

Ei todellakaan jos hiukset ovat siistit ja hyvinhoidetut. Tyhmemmältä näyttää jos samanikäinen mies kulkee pitkät hiukset valtoimenaan. Tai edes ponnarilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:40

Ei se ole tyhmää. Minulla on töissä ja puuhaillessa hiukset kiinni, mutta muulloin vapaana. Hiukset ei aina kestä kaikenlaisia kiinnittämisiä vaan kärsivät siitä. Pidä vain vapaana, jos haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 08:32

Tyhmää... ei suoranaisesti mutta näyttää aika epäsopivalta mielestäni. Ei pitkät hiukset nuorenna ketään, päinvastoin. Nuoruutta siinä kait haetaan. Tuon ikäisen hiukset eivät välttämättä ole enää parhaassa mahdollisessa kunnossa eikä näinollen edukseen. Joitain karmivia esimerkkejä näkee mutta omapa on asiansa. Monella on tietysti hiuspidennyksiä ja erilaisia lisähiuksia.

Lisätty: 17.11.2009 - 13:09

Jos vanhalla tädillä on pitkät hiukset ponnarilla, sehän ei olekaan = hiukset valtoimenaan. Kyllä monella tyylikkäällä rvalla on pidemmät hiukset ja niistä on tehty tyylikäs kampaus. Kaikki piktät hiukset eivät suinkaan ole tuuheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 14:45

No kaljuksiko sitten pitäisi leikata.
Sehän on hienoa jos oma tukka on vielä niin paksu ja tuuhea että sen saa vaikka ponnarille.
Osa näköjään haluaa että kaikilla iäkkäämmillä on pelkkä nuttura päässä.