mitä olette mieltä ostoslistastani

sooda.dy.fi/paste/?OvP&plainpaste

Lisätty: 14.11.2009 - 20:04

ei ole tiedossa karkumatkaa, vaan lista sisältää elintarvikkeet joita löytyy aina varastosta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 19:38

joo se täytyy päättää ihan ite

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.11.2009 - 19:32

Se on sinun ostoslistasi. Varmaankin sinulle sopiva. Itse jättäisin noista ainakin puolet ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 19:34

Mihin tarvitaan kik-herneitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 19:40

Ihan hyvä listahan tuo on, ilmeisesti sinulla on mielessä joku karkumatka
kun noin paljon muonaa tarvitset, onkohan nyt kyseessä matka johonkin
syviin metsii. Osta kaikki kerralla sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 20:53

En kyllä tarvitse noin pitkää ostoslistaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 21:10

Ei yhtään hassumpi lista. Vegetaristi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 21:33

Jossakin pelastuspalveluviranomaisten ohjeissa oletetaan, että kaikilla ihmisillä on kotonaan käytössään niinkutsuttu "kotivara". Käsittääkseni se tarkoittaa n. yhden viikon elintarvikkeita. Pitäs siis pärjätä viikko ilman ulkopuolista apua. Jos tuo lista on siihen käyttöön, niin suosittelen sitä hiukan muutettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 01:48

jaahas. meillä ei ole tuosta sinun listastasi tällä hetkellä kuin ananasta, ohraryynejä, vehnäjauhoja, kidesokeria, rypsiöljyä, vaniljasokeria, ruokasooda ja leivinjauhe.
Eikä meijän taloudessa noin hienoja juttuja syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:34

Ideana listasi on hyvä ja kopioimisen arvoinen, mutta eipä se iihan tuollaisenaan minulle sopisi. Joutuisin poistamaan osan tuotteista ja jättämään hankkimatta jos mitään ei saisi korvata jollain toisella ostoksella. Sinulle se taitaa kuitenkin olla sopiva. Miksi muutenkaan olisit moisen ostoslistan vaivautunut tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:36

Hyvä lista on,mutta kauhean montaa sorttia riisiä ja nuudeleita.Itse petyin pari päivää sitten,kun kotiin tullessa jo matkalla suunnittelin tekeväni linssikeittoa,eikä missään kaapin perälläkään ollut linssipussia...nyt pitäis muistaa ostaa,varuiksi.Kova päivittäminen sulla kuitenkin on,että varasto vaihtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 13:52

Terveellinen varasto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:44

Hyvä listahan tuo. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.11.2009 - 03:01

oikein makoisan kuuloinen lista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 05:46

jos noin isoa 'varmuusvarastoa' pidät niin siinä jo saa olla tarkkana ettei jotain unohdu ikiajoiksi sinne kaapin perukoille (vähän suppeammallakin varmasti pärjäisi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 09:24

Itsehän siitä päätät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 14:31

Paljon hyvää mutta asian voi tiivistää omalla kohdallani yhteen lauseeseen joka oli sinullakin tuolla listan välissä, ja se oli;
-Kaikkea nyt mitä kasvava lapsi tarvitsee.