syöttekö einestä vai raakaravintoa?

Lisätty: 14.11.2009 - 19:55

+perustelut

Lisätty: 15.11.2009 - 16:12

lihakeitto joka on tehty raakaruoasta ei ole raakaravintoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 05:55

Oikeastaan pitäisi vastata etten (pääasiassa) syö kumpaakaan, vaan juuri ateriaa varten kypsennettyjä elintarvikkeita (raakaravintona tulee syötyä lähinnä salaatit ja hedelmät)

"Raakaravinto voidaan määritellä ruoaksi, jota ei ole kuumennettu yli 46 celsiusasteen eikä jäädytetty(ts. jäähdytetty alle 0 celsiusasteen) "

"Einekset ovat teollisesti valmistettuja elintarvikkeita, joita on jatkokäsitelty. "

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.11.2009 - 19:39

Vähemmän raakaravintoa tulee syötyä. Mutta en syö valmiita eineksiäkään. Teen itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 20:56

Teen itse ihan terveelistä ruokaa...käytän paljon vihannesia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 21:02

Vaarivainaa anto ohjeen: liha kypsänä ja tyttö kuumana. Silti on kyllä joskus ajanpuutteen vuoksi tullut käytettyä valmisaterioita. Perusperiaate kuitenkin on se, että kotona valmistetaan. Sitä olen ihmetellyt: miksi esim. marinoitu liha on halvempaa kuin raakaliha? Minua etoo ne marinoidut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 23:32

Itse teen ruoan.Niin saa mieleistään terveellistä,säilytysaineetonta ja ravinteikasta syötävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 12:45

Sekä että. Makkarakeitto eineksistä mutta lihakeitto tuoreista juureksista.