Vastailetteko koskaan tosi vanhoihin esim vuoden takaisiin kysymyksiin? Entä luetteko uudet vastaukset vanhoihin kysymyksiinne?

Itse selailen usein vanhoja kysymyksiä ja joskus innostun niihin vastaamaankin. Pisteet eivät ole minulle ykkösjuttu.

Avainsanat: vanhat kysymykset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 21:41

Kyllä menin halpaan oli olevinaan vielä tuore kysymys. Vastasin mutta sitten joku herätti että vuosiluku oli väärin.
Nykyisin vanhemmalla iällä nuo vuodet näkyy menevän ihan huomaamatta?

Kysyjän kommentti

Näinhän tuo menee. Vuodet vierii...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 12:52

joo noin on käynyt myöskin minulle ja kakki omat kyssärit luen kyllä aina siis niiden vastaukset nimittäs...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 14:02

En vastaile enkä edes katsele noin vanhoja. Vanhimmat joihin olen vastannut ovat olleet max n. kuukauden vanhoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 14:14

en mä kauheen vanhoihin vastaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 14:35

Vastaan mitä on viimeaikoina ollut..en pengo vanhoja kysymyksiä..Eihän niitä enään kukaa seuraa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 14:55

En vastaa vanhoihin kysymyksiin.Luen ne vastaukset mitkä tulee minulle ja joskus myös toisten,jos on kiinnostava kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 15:19

yleensä en kovin vanhoihin, ellie ole tosi kiinnostava kyssäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 15:37

En vastaa vanhoihin kysymyksiin.Ilman muuta luen kaikki vastaukset omiin kysymyksiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 15:55

Joskus kun tulee mielenkiintoinen kysymys eteen johon innostun hakemaan tietoa saatan vastatakin. Silloin olen lähtenyt selailemaan vanhaa napsua ihan huvin vuoksi. Useimmiten pysyttelen ekoilla sivuilla vaikka olen ollut pitkänkin aikaa poissa. Omiin kysymyksiin saan sähköpostiini aina tiedon kun tulee uusi vastaus, joten totta kai, kyllä luen aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 14.11.2009 - 18:35

Vastailen kyllä vanhoihinkin kysymyksiin, jos minulta löytyy niihin tietoa, mutta en katsele vanhoja vastauksia kysymyksiini koska uudet vastaukset eivät tule sähköpostiini.
Mielestäni olisi upea ominaisuus, jos olisi jokin "vähiten vastatut" ketju jottei sulkeutuisi nuita kysymyksiä joihin ei ole tullut yhtään vastausta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 19:28

En kait vastaile kovin vanhoihin, mutta omien kysymysten vastaukset pyrin kaikki lukemaan. On välillä hauskoja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 12:27

En niin kaukaisiin, mutta tälläkin hetkellä vastailen parin päivän vanhoihin. Luen aina uudet vastaukset omiin kyssäreihini. Katselen myös muiden kyssäreihin tulleita vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:52

En lue vuoden vanhoja kysymyksiä ajanpuutteen vuoksi. Joskus olen tainnut vastata sellaiseen kuitenkin alkuinnoissani. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 14:18

Varsin vähän sillä ei niitä taida kukaan lukea. Erääseen Jopo aiheiseen kyllä teki mieli vastata sillä siinä oli niin väärää tietoa kuin vain olla ja voi mutta odotetaan jos sama kysymys ilmestyy tänne uudelleen niin kerrotaan sitten asian oikea laita.