Oletko käynyt Tupperware kutsuilla,oletko ostanut näitä tuotteita?

Mikä on mielipiteesi näistä muovi astioista.Minusta ne ovat kyllä hyviä,mutta liian kalliita.

Avainsanat: tupperware muoviastiat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 09:48

Kyllä minä olen käynyt Tupperin kutsuilla ja ostanut astioita aika paljonkin , lapsilleni olen niitä antanut . Ovat hyvää tekoa ja tiiviitä, ja säilytys astiat ovat isoja ja käytännöllisiä ,kun vetolaatikon avaa ja näkee heti oikean jauhon kun läpinäkyvä kansi on. Kalliita ovat kyllä, mutta ajan myötä halpenee kun kestäviä ovat, halpa tulee yleensä kalliimmaksi.

Kysyjän kommentti

Minullakin on muutama tupperinkuppi ja olen niihin tyytyväinen.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 10:25

Mun auto on varmaan Tuppereilta ostettu, on siinä niin paljon muovia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.11.2009 - 10:33

Eivät ole minua varten sellaiset kutsut. Ostan kipponi ja kuppini halpahallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 10:48

Onhan sitä tupperwarekutsuilla tullut käytyä ja momesti onkin. Yksi hyvä ystäväni on "emäntänä" siellä ja ainakin hänen vetäänsä illat ovat oleet aina hauskoja ja sellaisia joihin olen lähtenyt mielelläni mukaan. Olen myös ostanut tupperwaretuotteita monen monta kertaa. Tuotteet joita siellä myydään ovat kauniita, käteviä käytössä ja (mikä tärkeintä) kestäviä. Meillä on yhä käyössä 20- vuotiaana ostamani kannellinen kiisselikulho ja siitä kun olin 20-vuotias on todella kauan. Tupperwaretuotteet on kalliinpuoleisen hintansa veroisia eikä niissä maksa vain tuotenimi niinkuin monissa muissa merkeissä valitettavasti maksaa laadun sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 11:11

olen kävässyt noissakin, mut nykyisin pysyn poissa , minusta ne ovat kaaliita ja sarviksen tuotteet ihan yhtä hyviä ja paaljon halvempiakin.. jot en raski niitä ostella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 11:21

Silloin vuosia sitten tuli käytyä muutamassa kekkerissä pienin ostoksin,mutta nykyään materiaalit ovat niin hyviä eivätkä läheskään niin kalliita,ei tarvetta kutsuilla käyntiin,jos niitä tulisi(Tupperwaren-kutsut nimenomaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 11:39

Varmasti ihan mukava tapa viettää iltaa yhdessä ja tavata tuttuja ja saada uusia ystäviä...

mutta: olin aikanaan (n. 10v) sitten eräässä keskisuuressa maahantuontiyrityksessä töissä joka toi mm. taloustarvikkeita (mm. lähes samanlaisia muovikippoja ja kuppeja) Italiasta- Kiinasta ym.
Sain tietenkin kunnian tutustua myös suomalaisen valmistajan tukkuhinnoitteluun tuolloin.
Laadut ja hinnat tulivat läpikotaisin tutuksi tuolloin työn kautta...

Minut kutsuttiin Tupperwaara iltaan jossa oli ihan kivaa, mutta kyllä täytyy sanoa että "hiukseni kohosivat" pystyyn purnukoiden järjettömien hintojen vuoksi!
Totta kai maksaa paljon koska välikäsiä myyntiketjussa on paljon.
Kovasti ovat ylihinnoiteltuja tuotteita nuo Tupperwaaran kipposet - laadun taakse on myyntipuheissa helppoa mennä "piiloon" mutta ihan yhtä laadukkaita kippoja saa kyllä kaupasta!

Silloin joskus (60-70-luvulla) kun tavaraa ja tarjontaa on ollut vähemmän on tää Tupperware ollut varmaan kovassa huudossa...

Palatakseni Kissaäidin kysymykseen olen siis käynyt mutta en ole ostanut Tupperwaaran tuotteita.
Kokemusta niistä löytyy toista kautta käytöstä: anopin kaapista näitä löytyy kyllä.
-eli jos haluaa viettää (mahdollisesti) hauskan illan ja maksaa ylihintaa muovista niin tervemenoa - voihan sinne tosin ostamattakin osallistua mutta tuskin myyjä tykkää jos ei osta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 13:01

Olen kerra joutunut olemaan. Vaimo järjesti meillä semmoset kekkerit, kyllä kippoja kiersi ringissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 14:05

Kyllä olen käynyt..mutta ihan liian kalliita muoviastioita..paitsi mikro astiohin olen ollut tyytyväinen..ovat olle monta vuotta..ja pysyneet tosi hyvinä..oli kyllä sillon jo tosi kalliita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 16:03

Kauan, kauan sitten(markka-aikana) äitini piti tupperware-kekkerit.Tuotteet olivat jo silloin kalliita.Maksavat varmasti tänä päivänä hunajaa.En menisi kutsuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 12:11

Yhden kerran liki 15 v.sitten ja silloin ostin sieltä kuorimaveitsen joka toimii edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:55

Olen käynyt montakin kertaa ja ostanut niitä. Tosin olen todennut myöhemmin, että suurinta osaa en tarvitse koskaan. Jotkut tuotteet ovat kyllä niin ylivetoja, etten niistä luopuisikaan enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 14:12

Yksillä olen ollut kerran kun annoin asuntoni kyseisen tapahtuman käyttöön. Joskus olen kirpparilta ostanut pari kippoa mutta muuten olen tullut ihan hyvin toimeen 50v. vanhoilla kotimaisilla Sarvis astioilla.