NYT lopettakaa joulun vietto Joulu on jouluna.

Onko joulu joulu jos vietämme sitä nyt ???????????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.11.2009 - 10:40

En ole viettänyt joulua etukäteen, en jouluna, enkä jälkikäteen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 00:55

Minä ainakin haen joulukuusen kohta, siis itsenäisyyspäiväksi ja se saa olla sitten pääsiäiseen asti. Eikös se ole normaali joulunaika ennen juhannusta, ennenkuin taas haetaan juhannuskoivu tilalle?

Lähteet:
joulu juhlista jaloin, mutta juhannus kaikkien jaloin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 01:45

Ottopohjaoy sanoi juhannus on juhlista jaloin...kun synnyin aikanaan juhannuksena...siintä elämäni alkoi ihanasta kesästä..mitä on jatkunut 65v...ja toivon mukaan on vielä monta juhannusta jäljellä..

Joulu on aina ihanaa aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 08:02

On se ihanaa pikkuhiljaa valmistautua jouluun. Kynttilöitä ja siivousta vielä jonkin aikaa sitten joulukuussa jouluaskareita. Parempihan se on ajoissa jottei ole joulukiireisten jaloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 11:05

Kyllä joulunviettoon pitää ottaa ennakkoa, kun se menee muuten niin nopeasti ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 11:24

hähää lettupino ... arvaas mitä laitan tänään... kinkkua, lanttu, peruna ja porkkanalaatikkoa , teen rosollia , smetanasilliä ja graavilohta , perunoita ja kananmunia keittettyjä tietty ... me vietetään ukkokullan kans ekoja pikkujouluja ja niitä pikkujouluja kyllä sit enen joulua tuleekin vietetyx muutamia ..no-oo kynttilät kyl laitan vast tän kuun lopulla ....ja punaiset verhot ym jouluhössötys ...

Lisätty: 14.11.2009 - 11:31

pitää viel sanoa sinul lettupino , et oon niin hauska ,kun otat käämei... nauraa :)) ja jatkaa joulun suunittelua nauraen.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 12:44

Meidän huushollissa laitetaan vähitellen kaikenlaista joulukamaa esille. Tunnelma tekee ihmismielelle paljon.Jouluvaloja ripustetaan tämän kuun lopulla.Joulukuusi on ulkona ikkunoiden edessä, valoineen ja koristeineen.Jouluruokia ei syödä kuin vain ja ainoastaan parina päivänä.Pikkujouluhössötykset eivät enää koske minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 14:43

KYllä juhannus suunnitelmat on jo tehty.
Tiedän missä aion olla silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 12:06

Teilläkö sitä joulua vietetään jo näin aikaisin? =) Ei meillä ainakaan, sillä on ihan oma paikka kalenterissa. En minä vietä ensi sunnuntaitakaan ennenkuin se on valjennut.