Napsun mummelit..eikö ole ihanaa?? Kun pääsee mummon rooliin??

Minusta ainakin ihanaa...ja odottaa näkevän vielä seuraavan polven..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 11:22

Mulla on tää iskän rooli vähän hakusessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 23:31

Ja vielä ihanampaa olisi, jos joskus näkisi tätä jälkipolvea. Vaan kun asuvat niin kaukana, niin ei voi usein tavata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 23:40

Ei ole teidän mummojen oikeus 4 pappa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 05:40

Kyllä on ihanaa.Rakkaita ovat mummon mussukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 10:30

Kyllä vaan. Jokaisen äidin unelma kun täyttää 50 vuotta. Sitten paineita lapsille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 11:23

Kyllä mummoilu on ihanaa, niitä kun 4 pikkuihmistä on niin kyllä se hoitaminen työstä käy, mutta sitä jaksaa touhuta heidän kanssaan ja huomioida heitä kun tietää että eivät tänne jää asumaan heh, paljon saavat kaikkea täällä touhuta mitä eivät vanhempansa saaneet tehdä , ja viihtyvät tosi hyvin meillä ja kun lähellä asuvat niin paljon ovat meillä ja vanhemmat saavat vähän omaa aikaa ja levätä kun ei joku ole koko ajan sähläämässä, ja muutama vuosi kun menee niin vähenee tuo pikkuihmisten kyläily, tulee ne omat jutut heille, ei silloin mammaa ja pappaa ehditä enää katsomaan kuin jos rahaa tarvitsevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 11:36

aah aivan ihkuu .... rakastan mummoilua , se on parasta aikaa , kyl siin tippa tulee simmuun , kun pienet kätöset käy kaulaan ja pikkuinen rutistaa ... mikä sen ihananpaa onkaan maailmassa ...4 suloista on minulla 1,5-13v kakki yhtä suloisia ja rakastettavia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 12:51

Olen kahden aivan ihanan olennon mummu. Olen siitä ylpeä.On niin hauska seurailla, miten heistä heijastuu tosi tuttuja piirteitä.Luonteesta, käytöksestä, ulkonäöstä.Vanhempi lapsenlapsi sanoi, että kyllä sinä mummu olet sitten tosi,tosi tärkeä.Ajattelen sinua usein.Nämä ovat ihmiselle niitä kauneimpia kohteliaisuuksia, mitä koskaan voi saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 12:02

Onhan tuo. Heihin suhtautuu ihan eritavalla kuin omiin lapsiin silloin kun he olivat pieniä. Tavallaan on tullut varmuus lastenlasten hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:56

Kyllä siinä nyt nautiskellaan! :P
No, olen oikeasti iloinen teidän puolestanne vaikken pääsekään samaan. Olisin niin mieluusti mummo, mutta ei voi toisia pakottaa tekemään lapsia, jos eivät halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 12:20

joo onhan se ihanaa.
tunnetta ei pysty kuvailemaan. sen vain kumpuaa tuolta jostain. omat lapset ovat rakkaita - lapsen lapsi on eritavalla. ehkä se jatkuvuus vaikuttaa.......