Jos joku sano Sika.

Niin otetaan ja syödään se Jouluna.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 06:03

Söpö kuin SIKA pienenä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 20:51

tietty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 20:53

Joskus olen kuullut naisten suusta: saakurin sika minkä teit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:05

Sikahan on tosiasiassa siisti ja fiksu eläin.Senhän näkee jo Viivistä ja Wagnerista....Vaan siellä karsinassa ei ole helppo olla siisti kun kyljys kyljyksessä joutuu elämään ilman hiekkalaatikkoa!Suurin osa possuista on muuten tyttöjä....mutta hyviä ovat nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:21

No, sika on siisti ja fiksu, mutta.... sikalan touhuja seuratessa... se on myös kannibaali, vai onko se sit sikabaali. Niillä on varsin hurjia rituaaleja kuiteskin... Hyvältähän se viljasellainen maistuu, mutta varsin rajuja kotieläimiä silti. Syödään pois - vahvemman oikeudella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:22

Jos mulle joku sanoisis et oot sika,sanoisin sille et housuissas on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 21:44

Ei kiinnosta sitä sanojaa syödä. Voisi olla pahaa lihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 00:30

Juice oli jutusta jyvällä jo laulua tehdessään. Näin se maailma makaapi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.11.2009 - 10:19

Mikko-sika lähti Mallorcalle.