Tv:stä tulee parasta aikaa ohjelma tsunamista.Oliko joku teistä 2004 Thaimaassa tsunamin aikaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 13:09

Tuolla en sattunut olemaan paikalla, eikä onneksi tuttujakaan
(se uutisten odottelu saattaa olla rankempaa kuin paikalla olo)

monesti olen päässyt juuri ja juuri 'livahtamaan alta pois' alkaen Beirutista 1975

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 12:17

En ollut myöhästyin olypiaadilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:23

en ollut onneksi oli hirveä kohtalo niille jotka sielä olivat .. ystäväni oli , mutta tuli just kaksi päivää aikaisemmi kotiin ja on kyllä ollut paljosta kiitollinen ....ai niin ja oli puolituttu siellä silloin , hän oli just miehensä kanssa vuorilla jossain kappelissa , just silloin kun tuo tapahtui....et hekin ovat paljosta kiitollisia ...ovat sentään hengis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:40

Tuttuja meni useita ja sukulaismies joka mielestäni hyviä laulujakin teki.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:41

Taasko ne sitä jauhaa, miksihän. En ollut enkä ole koskaan ollut siinä maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 17:52

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 18:24

En ollu, mut pari ystävää oli. Sattuvat just sillon olemaan jollain retkellä vähän sisemmällä maalla ja säilyvät jalat kuivina. Tulivat kyllä heti kesken reissun kotiin kun hotelli meni remppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.11.2009 - 10:06

En ollut, mutta menin heti ensimmäisten joukossa sitten parin kuukauden päästä kun sinne jälleen pääsi.