Mummolan kaapissa on yleensä herkkuja, mutta voi sieltä löytyä muutakin. Jopa esihistoriallinen esine. Mistä on kysymys?

Lisätty: 12.11.2009 - 20:10

Heh, heh...vaarin tekarit. Hyvä vastaus.

Lisätty: 13.11.2009 - 18:21

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...77?ref=rss

Avainsanat: esihistoriallinen mummola löytö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 21:01

Mummolan kaapista löytyi esihistoriallinen sirppi

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5250691577

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos kaikista hauskoista vastauksistanne. Vähäviisas tiesi ja todellakin mummolan kaapista kyllä voi löytyä melkein mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 20:09

Vaarivainaan tekohampaista ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 20:36

Isoisän olkihattuhan sieltä tietenkin löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 20:38

Lihakirves,aatamin aikanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 20:44

Esihistoria viskaa aika kauas. En mene ihan niin pitkälle. Vois olla vaikka tuluskukkaro tai sokerisakset. Myös karbidilamppu sopis noihin aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 20:54

kahvimylly, kahvibrännari ja kahvipapuja, patasuti,sokeritoppa ja -sakset, työmaa- tai saimaa-aski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 20:55

Sodan aikainen kypärä löytyy meidän vintistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 00:12

Mummolasta löytyi peltilaatikko,missä ystävällinen mummo hymyilee kyljessä,tais olla Twinings teen purkki,mutta se oli täynnä nappeja.Helmiäis-ja kirjavia nappeja,eri kokoisia,niitä oli peninä kiva soljuttaa sormien välitse.Jossain mulla täällä on se samainen loota,mutta oman äidin peruina lankarullia täynnä,erivärisiä lankoja.Taitaas olla jo antiikkiloota...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.11.2009 - 07:57

Mummon kaappi aina on niin arvaamaton. Kiljupannu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 08:49

Mummola oli aikoinaan oikea aarreaitta, sieltä löyti lähes mitä vaan ja kaikki oli kiinnostavaa.