Moniko teistä on jäänyt koukkuun Facebookiin???

Avainsanat: facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 14:03

On naamassa puolensakin.Pidän yhteyttä kaukana asuviin tytäriin ja esim.New yorkiin asti voin keskustella yhtä helposti kuin vaikka naapuritaloon.Vaihdellaan valokuvia yms.Kaikkea ei tietysti kannata puhella jos ei halua muiden tietävän.Lisäksi olen löytänyt tuttuja ihmisiä neljän vuosikymmenenkin takaa naaman avulla.Onhan siellä paljon roskaakin,mutta ne voi ohittaa.On myös ihmisiä jotka jäävät koukkuun mitä ihmeellisimpiin juttuihin mutta parempi jäädä vaikka fb:iin kiinni kuin huumeisiin,pelaamiseen tms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 13:32

Miten niin typerään paikkaan voi jäädä koukkuun. Läksin sieltä kokonaan pois, kun ei mitään järkevää syytä löytynyt siellä olemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:32

En ole vielä käynytkään naamakirjassa.
Mutta napsuun jo meinaa jonkin sortin addiktio muodostua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:54

addiktio on "hieno" sana!
fi.wikipedia.org/wiki/Riippuvuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 14:10

Kirjauduin sisään joku viikko sitten mutta en ole löytänyt mitään tarvetta minkä siellä voisi tyydyttää. Taidan olla vielä sitä vanhankansan polvea, joka mieluummin soittaa kaverille jos on asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 14:21

pidän FB sta. Se on sellainen ystävien ja sukulaisten välinen temmelyskenttä. Ihan kiva..joka päivä tulee katsottua tapahtumat ja kuulumiset, Mutt en ihan sentään koukussa ole:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2009 - 15:04

En ole siihen koukkuun jäänyt kun en ole halunnu kirjautua koko naamakirjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 15:16

Käyn siellä, silti en ole koukussa. Olen sieltä printannut uunituoreet kuvat suvun hääparista, päivän ikäisesti vauvasta jne Ei ollenkaaan tyhmää touhua,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 15:56

Ei ole mitään syytä miksi sinne edes kirjautuisin, ei kiinnosta millään tavoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 17:47

En ole minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 19:12

eipä tosiaan, hyvin lyhyellä tutustumisella tuli selväksi että mieluummin vietän aikaani muualla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 21:51

Kyllähän Facebook on nykyaikaa. Ei sitä noin vaan voi tyrmätä, sehän on kuin sähköposti
mutta tuhat kertaa edellä ajassa. Hyvän siitä minun mielestä tekee sen että voi kavereilleen
kirjoittaa kuulumisia, sieltähän saattaa päivän mittaan tulla kymmeniä viestejä tutuilta ja heidän
kavereiltaan. Onhan siellä ns. postilaatikko jos haluaa jollekin laittaa henkilökohtaisen
viestin ja vaikka kuvia sun muuta joita ei muut sitten näe. Tuosta koukkuunjäämisestä en
niinkään sanoisi mutta se tosiaan kuuluu minun kaveripiiriini aika voimakkaasti.
Näin äkkiseltään ei voi tiivistää mitä kaikkea siellä on. Suosittelen teillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 22:50

minä olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 08:24

Kyllä tulee naamakirjaa käytettyä päivittäin ja ehkäpä koukussakin olen. Todella hyvä keino pitää kaukana asuviin ystäviin/sukulaisiin yhteyksiä ja katsella heidän kuviaan ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 08:48

Minä, lähinnä sen takia että voin pitää yhteyttä ilmaiseksi erääseen ystävään kaukana :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:43

En ole sillä sen harvan kerran kun olen siellä käynyt en ole juuri koskaan löytänyt hakemaani tietoa. Kavereihin pidän yhteyttä kyllä huomattavasti perinteisemmin keinoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 17:34

Minä olen:) Kavereihin pidän joka päivä yhteyttä ym.