Oletko kirpputori ihmisiä,oletko myynyt tavaroitasi siellä?

Minä en käy kirpputoreilla,täällä ne eivät toimi kirpputori periaatteella.

Avainsanat: periaate kirpputori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 10:15

Käyn kirpputoreilla silloin tällöin kun sinne kerkiän. Itse olen myynyt siellä ylimääräistä tavaraa todella halvalla, kunhan eroon pääseen tyyliin :)
Joillakin on nykyään todella suolaiset hinnat kirpparilla. Itse en maksa käytetystä tavarasta paljoa, mielummin ostan sitten uuden!!

Kysyjän kommentti

En käy kirppareilla olenkaan,vanhasta tavarasta kynivät liikaa,punasenristin konttiin olen lahjoittanut tavaraa,heillä on oikein hyvä myymälä täällä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 10:05

Kyllä olen joskus myynyt tavaroitani siellä,millä ei itselle ole käyttöä. Muuten en ainakaan itse osta toisten ihmisten vanhoja vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 10:23

Ei ole ollut aikaa siihen.
Ja sama huomio kuin Sandella.
Olen huomannut että jotkut tavarat on tosi kalliita, siis ne on vanhoja , käytettyjä.
Onhan se parempi myydä kuin heittää pois , jos tilanne on että eroon pitää päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 10:28

En todellakaan,Sain vanhoista tavaroista kun piti hävittää vanhempieni jäämistö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 10:46

Omiani en ole myynyt kirppiksellä, mutta työkaverini kanssa olen ollut myymässä hänen lapsensa vaatteita joskus ammoisna aikoina. Paikka oli Hietalahden tori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 10:49

En ole myynyt mitään, en ole kirppisihmisiä. Käyn silloin tällöin Hietalahden kirpputorilla kesällä mutta harvoin ostan mitään. Krääsäähän siellä on pilvin pimein. Etsiskelen lähinnä vanhoja kirjoja ja Arabian porsliinia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.11.2009 - 12:01

aika harvoi enää tulee käytyä kirppiksellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2009 - 12:29

Käyn paljon kirppiksillä ja pariin otteeseen olen itsekin vienyt vaatteita sinne myyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 12:46

Olen todellinen kirppisihminen! Nytkin ovat ylimääräiset tavarani Akselin kirpputorilla Espoossa ja kauppa käy hyvin. Kaipaan vaihtelua ja kirpputorilta tekee erittäin hyviä löytöjä ja näin tavarat vaihtavat omistajaa ilman että täytyy luoda aina uusia. Viimeisin löytöni on Mika Piiraisen Marimekolle suunnittelema mustavalkoinen neule, aivan ihana ja juuri kokoani. Ja erittäin hyvässä kunnossa. Ja hintaa oli 3 €!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:18

Olen myynyt todella paljon tavaraa kirpparilla ja jälleen joulun jälkeen varaan oman pöydän pariksi viikoksi. Laitan kirpparituotot aina ns. matkakassaan ja pari etelänmatkaa on niillä rahoilla viime vuosina tehtykin. Joskus myös ostan jotain kirpparilta, kuten kirjoja ja levyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 14:22

kyllä.. molempia. kerran pari v pidän pöytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 16:07

En ole kirppisihminen joten harvoin käyn. Nyt oli keskustaan tullut uusi kirppis ja uteliaisuuttani kävin. Kuinkas ollakaan löysin eteiseen oikein kauniit verhot, sanoisin, että uudet ovat. Parhaimmat kirpputorit ovat kuulkaas Hollannissa. Niihin verrattuna nämä suomalaiset ovat surkeita ja tavara huonolaatuista. Vieraillessani Sariy:n luona Deventerissä kävimme kirpparilla ja täytyy sanoa, että hämmästyimme. Kirpputorit siellä ovat valtavan suuria halleja ja esillä on todella hyvälaatuista tavaraa ja niin halvalla, että pahaa tekee. Ostin itselleni sellaisen uuden paitiksen joka täällä maksaa noin 40 egua ja siellä maksoin siitä vain 2 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 22:50

en ole myynyt.. ois kyllä vaatteita joita vois myydä mut ei vaan jaksa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 08:50

Olen ja menen taas ensi maanantaina siskon ja veljen kanssa pistämään pöydän pystyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:09

Kyllä olen ja parasta aikaa on taas paikka varattuna.Sinne yrittää viedä kaikki tarpeettomat tavarat pois nurkista että sais lisää tilaa,niin kyllä sieltä siltikin jää aina jotain kumminkin käteen.Ja lisä tilaa ei tuu ikään lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:34

En myy enää itsepalvelukirpputoreilla kun niistä varastettiin niin paljon. Kerran kahdessa vuodessa voisin kuvitella myyväni torilla kirppispäivänä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 14:06

Pohjois-Karjalassa on muutama varsin isokin paikka mutta niissä myydään melko paljon kiinalaista (uutta) romua tai sitten hinnat ovat täysin järjettömiä. Olen vähentänyt käyntejä koska niistä ei kertakaikkiaan löydä mitään, ainakaan järkevään hintaan. Ainoa jossa käyn kerran pari kuukaudessa on lasten megakirppis, sinne saa viedä vaan lasten vaatteita, leluja, pyöriä, rattaita jne. kaikkea lapsiin liittyvää.
Kierrätyskeskus on paras paikka tehdä löytöjä. Tosin jobbarit hakevat sieltäkin melko nopeasti hyvän tavaran itselleen ja myyvät eteenpäin moninkertaisella hinnalla. Hyvä esimerkki viime kesältä kun mietin tyttärelle jo ensi kesän polkupyörää ja melko hyvä olikin kierrätyskeskuksessa vitosella (5€). Pyörä katosi sieltä kuitenkin jo saman päivän aikana kun olin sen huomannut ja ilmestyi loppuviikosta osto-ja myyntiliikkeen eteen. Satulassa oli ollut tuo 5e maalarinteippiin kirjoitettuna ja siihen samaan teippiin oli lisätty kakkonen eteen, hinta oli siis nyt 25e.
Jos myyn jotain niin huuto.net on siihen paras paikka. Se on ilmainen ja ei ole pelkoa että kukaan varastaa tai hajottaa tavaroita. Se on myös auki 24h joten voin laittaa myyntiin tavaraa juuri siihen aikaan kuin se minulle sopii. Jos ei mene kaupaksi ensimmäisellä kertaa ei haittaa mitään, voi laittaa uudelleen myyntiin vaikka sata kertaa ja ei maksa mitään, hyvät kuvat kertovat tuotteesta enemmän kuin tuhat sanaa, joten laitan aina vähintään yhden kuvan jokaisesta myös ilmoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 09:50

en todellakaan kuulu kirpparikansaan, matkoilla joskus ajankuluksi kiertelen kirppareita, mutta eipä juuri mitään ole tullut ostetuksi