aika ihmeellistä Kun Tarja Halosella ei ole vielä rokotetta Sikaflunssaan.Oletteko te lukenut sen uutisen?

Avainsanat: pressallamme ei vielä ole rokotetta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 16:16

Radiosta taisin kuulla autoillessani tänään. Mitä syytä panikoida, ei mitään. Hirveä haloo ja mylläkkä noussut mokomasta lentsusta. Ajatelkaa jos lopulta kaikki rokotetut sairastuvat myöhäisemmässä vaiheessa johonkin kummalliseen, outoon tautiin...no ei pidä pelotella eikä laskea leikkiä vakavalla asialla.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.Ihan totta puhut tuossa asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 09:55

perusterveelle riski ei ole kovin kummoinen,
Tarja haluaa näyttää esimerkkiä, ei panikoi eikä kiilaa jonossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 10:25

Eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Jos ei kuulu riskiryhmään tai ole raskaana, niin odottaa vuoroaan siellä häntäpäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 10:36

Ei sitä kaikille riitä, saati sitten anneta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 10:59

Mikäs uutinen tuo nyt on. Perusterveelle, yli 64-vuotiaalle ei anneta rokotetta ihan ensikädessä. halonen täyttää nuo kriteerit. "Poliittinen ilmoitus" mutta ei lisääd emarien kannatusta! Tuonikäinen
on mahdollisesti sairastanut sekä honkongilaisen että aasialaisen josta ilmeisesti tulee suojaa.

Lisätty: 12.11.2009 - 14:28

Halosta koskevia uutisia en yleensä lue mutta tuo otsikko lensi silmille joka puolelta.
Tuon asian uutisointi oli poliittista peliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.11.2009 - 12:02

eikös tarja ole ihan perusterve?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:23

Tarja ei täyspäisenä ihmisenä etuile eikä myöskään etuilemalla lietso paniikkia possulenssun takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:34

Toisaalta olisi hän voinut saada sen ihan yksityisesti ja ilman mediaa,
olisiko sekään nyt ollut ihan väärin ja ihmeellistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 22:56

en ole lukenut.. ja musta ihmiset panikoi ihan turhaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 09:51

demokraattinen asenne, ei kiilailla jonossa