Muistatteko vielä bingoajan,oletteko sitä pelanneet?

Minä ole käynyt pelaamassa sitä kerran ystäväni kanssa hän oli siitä pelistä perillä ja neuvoi minua,en kyllä voittanut mitään.

Avainsanat: bingo peli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 10:06

Joitakin vuosia sitten tuli pelaamassa käytyä ahkerasti. Voittojakin tuli ihan kivasti. Toisinaan tekisi mieli mennä käymään bingossa pelaamassa :)

Kysyjän kommentti

Lappeenrannassa ei ole enää yhtään bingohallia,ei kuulema enää kannata pitää.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 10:32

Se on bingo se on bigo, muutaman kerran olen käynyt aikoinani, enkä ikinä voittanut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 10:36

Tallinnan ja Ruotsin laivoilla aina kun on bingo niin osallistun.
Esim. 90-luvulla sain jostakin liikkeestä risteilylle vapaalipun. Yhellä ja vähällä aioin jättää käyttämättä kun rahaa oli vähän.
Osallistuin molempiin kahteen bingoon ja risteilyltä tullessa oli enemmän rahaa kuin lähtiessä. Sen jälkeen olen osllistunut.
Yhdessäkään kiinteässä bingo hallissa en ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 11:01

-70 luvulla niitä oli vähän joka korttelissa ja mummot pelasi kahvia voittaen,me poikaset kiersimme koulun jälkeen niitä kun aina oli ilmaiset pullakahvit tiedossa.Bingon jälkeen torille rulettiteltoille joissa oli tupakkia tarjolla pelaajille ja saimme sauhutella kun 20 penniä sijoitimme rulettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2009 - 11:01

Joskus ennen -70 lukua kävin yhden kerran. Ei sytyttänyt se hommeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 14:19

En ole koskaan kokeillut bingoa, oli varmaan eläkeläisten harrastus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 15:09

Kyllä muistan ajan kun ensin oli ns. lappubingo ja Joulun alla oli päävoittoina kinkku.Myemmin tuli tämä uudempi versio luukkubingo.Joitain kertoja tuli pentuna käytyä vanhempieni mukana ilman suurempia saavutuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2009 - 15:16

Kyllä muistan ja olen pelannutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 22:28

joskus olen ollut jonkun urheiluseuran kannatusbingossa, mutta muuten se taisi ola enemmänkin sellainen mummojen uhkapeliharrastus

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.11.2009 - 12:08

Olen vieläkin pelannut välillä bningoa tuolla lähistöllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 09:41

Ihan nuorena kävin muutaman kerran, ainakaan silloin ei ollut mitään ikärajaa. Myös näitä bingohalleja oli silloin paljon enemmän. Erittäin tarkkana ja nopea pitää olla, muuten menee voitto naapurille. En kuitenkaan saanut siitä harrastusta itselleni - enkä voiton voittoa...