miksi tupakka mainonta on kiellettyä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 15:27

EUn direktiivissä 2003/33/EY perusteluina mainonta- ja markkinointikiellolle ovat: tupakka on riippuvuutta aiheuttava tuote, joka aiheuttaa yli puolen miljoonan ihmisen kuoleman yhteisössä vuosittain. Samalla vältetään se, että nuoret aloittavat myynninedistämisen vaikutuksesta tupakoinnin jo varhain ja tulevat siitä riippuvaisiksi.

Lähteet:
europa.eu/legislation_summar...571_fi.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 09:48

Sen takia,kun on terveydelle vaarallista ja kohta kielletään myös tupakointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 09:51

Siksi että tupakka vaarantaa ihmisen terveyden ja tupakointi ei sallittua myöskään kaikissa paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 10:02

Siksi ettei tupakointi lisääntyisi. terveysvaarat ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 10:35

Joku luulee että tupakanmainonta kielto vähentäisi tupakointia, en kyllä siihen usko.
Täytyis kehitellä nykyajan konsteja paremmin, että tupakointi vähentyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 10:39

tekopyhyydestä,halusta haudata ongelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 10:49

Holhousyhteiskunnan medooteja.
Olen ollut jo 12 vuotta ilman. Tuli kiintiö täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2009 - 11:06

Kaiken sellaisen mainonta on kielletty, joka on terveydelle vaarallista. Tupakka ja viina nyt ensi sijassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 13:32

Tupakka vaarantaa terveyden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2009 - 15:14

Ettei tupakka-askin näkeminen innostaisi niin helposti ostamaan.