Otettu huhtikuun alussa puhelin (iphone) ja liittymä Soneralta. Takuukuitti kadoksissa ja puh. pitäisi saada huoltoon. Onnistuuko
Asiakaspalvelusta sanottiin, että kuitteja ei tarvitse. Mutta liike kaipaili takuukuittia.
Puhelin ja liittymä otettu netistä, Soneran verkkokaupasta. Asiakaspalvelu näki tarkan päivämäärän. Ilmeisesti tytär ei ollut osannut selvittää asiaa, kun on liittymän käyttäjä. Huomenna yritetään uudelleen.
Ilmoita asiaton kysymys
Vastaukset
Käyttäjien valitsema paras vastaus
Puhelimesta näkee huollossa milloin se on otettu käyttöön joten kyllä ne sen ottaa. Varsinkin jos on tuollainen sopimus voimassa, tulosta vaikka netistä faktaa sopimuksestasi.
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Käy kysymässä ostamastasi liikkeestä, heiltä täytyy löytyä kopio. Itse jouduin kerran paleuttamaan 4kk käytön jälkeen kengät liikkeeseen takaisin, kun muistin osapuilleen ostopäivän niin löytyi tietojärjestälmästä sitten.
Ilmoita asiaton vastaus
Onnistuu. Kaupalla kuitit säilyvät varmemmassa tallessa ja joka puhelimessa ja esineessä on jonkinlainen takuu. Tuotteista löytyy valmistenumero, jonka perusteella takuun voi saada.
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.