Miten pitäisi "Tosikoita" ymmärtää.

Joskus tuntuu kuin he ainiaan keksivät gränän aiheita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2009 - 20:17

Itsekkin joskus olin sellainen etten osannut nauraa itselleni, mutta nyt alan olla siinä jo aika hyvä ja elämä hymyilee. :) En ole koskaan nähnyt maailmaa synkkänä, mutta en tajunnut penskana kuinka tärkeää on osata nauraa. Kärsivällinen pitäisi olla tosikoiden kanssa. Ihmisii nekin vain on. ^^ Samanlaisia kuin me kaikki.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.11.2009 - 14:02

Siinäpä se. Kun ovat tosikoita, niin sitä kränää tulee, kun ei ole huumorintajusta tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 14:09

Tosikko on henkilö, jolla ei ole huumorintajua ja maailma tuntuu olevan heille aika synkkä! Itse luen suuren osan poliitikoista ja virkamiehistä tosikoiksi :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 14:41

suurella sydämmellä, heillä on tosi vaikeaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 17:16

Yritetty on,mutta mahdoton on mahdotonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 18:13

Ne on kyllä vähän vaikeita tapauksia..kun ei ymmärrä huumoria...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 18:25

Minua on sanottu joskus tosikoksi...on joku asia jossa en enää ymmärrä huumoria ollenkaan...mutta on vain se yksi asia. Älkää kysykö mikä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2009 - 19:55

Miksi niitä pitäisi ymmärtää, omaan kastiinsa kuuluvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 20:37

Jo sukunimenikin on Suomennnettuna hauska tai iloinen ja en oikein osaa olla tosikko missään mutta tosikot tuntuu elävän ja saavan voimaa olemalla tosikko tiukkapipo..;=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 04:49

Kaikkia ihmisiä pitäisi ymmärtää ja seuransahan voi kukin itse valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:46

Vaikea juttu, ehkä se kaikkein vaikein kun on kyse ihmisten kanssa toimimisesta. Työyhteisössä tosikoitakin on ja hyvä kun tietää kuka on tosikko. Hämmästyttävää on se totaalinen huumorintajun puute.
Huumoriin tarvitaan älyä, sen olen kuullut ja todeksi havainnut jo aikoja sitten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 06:51

ymmärtää niitä juuri pitäisikin (jos meinaa niiden kanssa toimeen tulla), turha yrittää vääntää huumoria jos valmiiksi tietää ettei se mene jakeluun