osaatko hemmotella itseäsi? jos niin kuinka? puolison kanssa tai yksin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 19:52

Juu juu, käyn päivän pitzalla tai ostan itselleni uuden frisbeegolfkiekon,
voiko enää parempaa hemmottelua olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2009 - 00:38

Enpä oikeastaan osaa kuin syömällä ja löhöilemällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 08:45

Viettämällä sitä ns. laatuaikaa, joko yksin, puolison kanssa tai hyvien ystävien kanssa. Tapoja on monia, esim. jokin pieni matka, elokuvissa käynti, konsertit jne. Eli kaikki mikä poikkeaa arjesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 10:20

Pidän joskus kauneuspäivän,siihen kuuluu naamionteko,jalkojen hoito,kynsienhoito ja kaikenlaista muuta kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 10:34

Itseä tulee hemmoteltua aivan liian harvoin!! Mukavin tapa olisi laatuaika puolison kanssa jossakin kivassa paikassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 12:36

Hemmotteluna koen sen kun saan olla vaikka päivän tai illan ihan yksin ja levitellä askartelu ym tavarat pöydille ja alkaa leikkaan ja liimaan eikä kukaan häiritse eikä tarvi laittaa kellekään ruokaa tai kahvia. Vau! Se on sitä itsensä hemmottelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 14:59

herkuttelemalla .. ja vaikka kattomalla leffaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 16:56

Minulle suurin nautinnon antaja (yksin ollessa) on sauna. Kylmä olut, lämmin sauna ja kuumille kiville hiukan saunatuoksua (eukalyptus tai savusauna). Sinne jäävät stressi ja ahdistus tai pimenevät illat. On upeaa asua maassa, jossa voi nauttia saunan hivelevästä lämmöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 17:41

Itseäni hemmottelen vaikkapa tekemällä jalkahoidon. Perheen kanssa hemmottelua on mielestäni yhteiset matkat tai kotoinen ilta yhdessä hyvän ruuan ja mukavan oleilun merkeissä. Puolison kanssa tykkäämme käydä yhdessä syömässä tai saunomme pitkään kaikessa rauhassa,nautimme hyvää punaviiniä ja nautimme toisistamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2009 - 19:48

En osaa, mutta yksin saunassa käynti kaikkine herkkuineen on kyllä jotain.