Minkälainen keli on teilläpäin...

...sääennusteen mukaan etelässä tulee lunta ensiyön aikana jopa 30 senttiä,
täällä P-karjalassa ei lunta ole kuin noin 4 senttiä nyt nollassa mittari.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 21:02

vesikeli, vanhat lumet suli pois joten hyvin on tilaa uusille

ennustusmallien mukaan sade alkaa Helsingissä noin viiden aikaan aamulla, ensin vähän vettä pohjalle sitten räntää ja kait viellä luntakin ihan lapioitavaksi asti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 21:02

Katsoo tuosta vaikka koko yön tätä etelän lumisadetta.

alk.tiehallinto.fi/alk/kelik...50501.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:24

Eipä turun tienoolla tule kuin vettä tai vetistä räntää.21/11 tulee turkuun lunta.Sen verran tiedän kun isä oli vanhan kansan säämies ja hiukan vakoilin miten homma toimii......;O:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:27

-0.4 eikä vielä sada mitään..mutta ennustuksien mukaan aamulla pitäisi sataa lunta..ans kattoo pitääkö paikkasa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:30

Synkkää on ja mittarit nollassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2009 - 21:39

Pari astetta pakkasen puolella, eikä sada mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 22:16

-1 C ja rippeet lumesta, joka satoi viikonloppuna. En siis kaivele suksia esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:04

-3 ja pientä lumisadetta oli tuossa aiemmin kadut varsin liukkaat.huomenna varmaan lumitöitä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.11.2009 - 23:16

Pimeätä ja sumuista, hiukan pakkasen puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 08:54

Lunta sataa parhaillaan, aika vesipitoista sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 10:14

Hieman on lunta maassa ja huurua puissa nyt selkeämpää kuin eilen tällä.Oli utua ilmassa kuin olis Lontossa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 11:24

Lunta sataa hiljalleen koko ajan. Ihan kaunista vaikka lapiohommiin tästä kohta joutuukin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:33

Nyt täällä P-Karjalassa taitaa olla lunta 40cm. Silti pääsi pyöräilemään 10km lenkin päivällä, oli erinomaisesti aurattu kaikki kevyenliikenteenväylät. Aamulla nollakeli, nyt pakastaa sen verran että maa on jäässä.