Mistä saisi korin joka on tehty tyhjistä kahvipusseista??

Lisätty: 09.11.2009 - 18:21

Kiitoksia vastauksista :)
Askartelisin tosiaan itse jos osaisin... Ja toisekseen tarkoitus ei todellakaan ollut saada vaan ostaa tietenkin, anteeksi väärä sanavalinta!!
Enköhän minä jostakin tämän korin löydä. Serkkulikka ilmoitti jo et hällä saattaa olla ylimääräinen ja jos ei, niin hänen tuttunsa tekee :) Jipii!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 16:53

Mene joulu- tai muihin sellaisiin myyjäisiin, joissa käsityön harrastajat myyvät omia tuotteitaan. Sellaisista voit löytää etsimäsi.

Kysyjän kommentti

Asiallinen ja auttava vastaus :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 15:11

Ei kun singeri säkättämään vaan,vai minkälaista ääntä se ompelimo-kone nyt piti...?Jaa,ensin lappu ilmoitustaululle,että"Tyhjiä kahvipusseja otetaan lahjoituksena.Siitä se lähtee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 15:17

Leikkelisin ne suikaleiksi ja punoisin korin, jos tarvitsisin.

Miksi kaikki pitää saada, outo ajatusmaailma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 17:02

tais olla Vuitton tai joku vastaava joka myy niitä 350 € hintaan

jossain tavaratalossa (Prisma ?) oli ilmeisesti Kiinassa askarreltuja alle 20 € hintaan

Martat myyjäisisään taitavat tarjota noin 20 € hintaan ihan 'kotikutoisia'

mieleisimmän saat lähes ilmaiseksi kun askartelet itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 17:24

Jns:ssa ainakin TeeKoo tuotteen myymälässä(kehitysvammaisten valmistamien tuotteiden myymälä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 19:04

Paikalliset Martat ja käsityökeskukset valmistavat näitä ekoteko-juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 20:47

Joulumyyjäisistä varmaan saa..koreja ja kasseja mitkä tehty tyhjistä kahvipusseista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 11:29

Martoilta saa. Itse kerään tyhjiä kahvipusseja just martoille toimitettavaksi.