Oletko sitä mieltä, että rumpali on ala-arvoisempi yhtyessä kuin muut, vaikka rummut on bändin 2. tärkein soitin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 14:53

ainakin vitsien mukaan basisti vetäsee pohjat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 14:51

Aaltosen Remu vois tuohon jotain sanoa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 14:53

En ole sitä mieltä,rummut on yhtyeessä tärkeä soitin.Muistelempa Remuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 15:02

Basistiahan pidetään aikanin vitseissä aina bändin tyhmimpänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 15:36

Sellisti joka naisia kellisti, on varmaan paras?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2009 - 16:16

Mielestäni kaikki bändin jäsenet ovat yhtä tärkeässä osassa. Jos yksi puuttuu, niin miltä se sitten kuulostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 19:44

bändissä arvostuksen ratkaisevat soittotaidot eikä instrumentti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 22:25

Joskus meillä vitsinä, että vielä tarttetaan vielä kireeääninen rumpali.... Eli sehän on tosi tärkee!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:20

Ei rumpali vaan triangelinsoittaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:54

Ei ole, bändi ei toimi ilman rumpalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:19

En ole tuollaista juttua kuullut. Sid Vicious oli basisti ja täysin soittotaidoton kun hänet palkattiin Sex Pistolsiin aikoinaan. Vastaavia esimerkkejä basisteista löytyy vaikka kuinka paljon, se soitin on kaikkein helpoin kätkeä muiden alle, mutta kuinkas kätket soittotaidottoman rumpalin...