Ruokitteko lintuja talvisin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2009 - 15:25

asumme omakoti talossa ja ruokimme lintuja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2009 - 09:31

Kyllä ruokimme, olemme sitä tehneet jo 28 vuotta ja niitä on mukava seurata, ja on kova meteli pihalla jos ruoka on loppu. siemeniä ja pähkinöitä annamme ja kovilla pakkasilla ihraa, kauralyhteitä on turha niille tarjota, eivät nämä urbaani linnut mitään siitä ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 09:59

Emme ruoki.Asumme kerrostalossa ja lintujen ruokkiminen on kiellettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:30

Ajat sitten taas aloitettu talviruokinta täällä mailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:36

Kyllä niitä ruokitaan, luntulauta on ja lyhteitä joskus sian silavaa, kiva niitä on seurailla,
keittiömme ikkunasta, lintuparvet tuntuvat olevan ihan vakioasukkaita ne tulevat joka päivä
katsomaan mitä eväitä olemme laittaneet, orava pariskuntakin kiertää jokapäiväisen saa-
listusmatkansa, olen huomannut etteivät he syö vaan kuljettavat ruokansa omiin jemmapaikkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:47

Näköjään ruokimme. Närhenkin näin ekan kerran elämässäni livenä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:01

pienen tinttiyhdyskunnan kanssa ollaan vietetty yhteiseloa jo useamman vuoden, maapähkinädietistä ollaan päästy yhteisymmärrykseen, eivät sotke paikkoja ja muutenkin kohteliaasti käyvät paskomassa naapurin pihalle

- tänään oli Hesarissa uutinen jossa Birdlife kertoi juuri nyt olevan oikea aika aloittaa lintujen talviruokinta -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:02

Emme ruoki. Tien toisella puolella asuva naapuri ruokkii. Vilmankaan takia emme aloittaneet lintujen syöttämistä..liikaa houkutusta kissalle. Lintuja on meidän pihapiirissä paljon, oravia myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 15:40

Kyllä vaan - talitinttejä näyttää parasta-aikaa ahkeroivan lintulaudalla

Kuusi pulua eksyi päivällä tarkistamaan olisiko sieltä laudalta maahan asti jotain tippunut - pari varista ja harakkaa... Nälkähän niilläkin raukoilla on mutta hyvällä eivät naapurit katso jos niille tarkoituksella maahan jotain viskaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.11.2009 - 16:11

Olen jo aloittanut tinttien talviruokinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 20:33

Emme ruoki, yhteinen päätös rivitalossamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 20:36

ruokitaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 21:00

muutama tuttu tipunen käy lirkuttelemassa, eihän sitä raski olla antamatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 09:53

Kyllä olen aloittanut ruokinnan.Nyt ruokana on talipalloja,jyvät vielä laittamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.11.2009 - 15:00

jonkin verran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 18:31

Ruokin. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 18:19

Noudatan myös taloyhtiön sääntöjä ja en ruoki, naapurille sääntö on tuntematon joten hoitakoon hän tämän homman. Jos pakkasta alkaa olemaan pidemmän aikaa yli -20 kannan metsään auringonkukan siemeniä ja pähkinöitä.