Sataako muualla nyt lunta kuin Jämsänkoskella?Täällä lumisade vain sakenee kokoajan.

Avainsanat: lumisade

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 18:52

Täälläpäin on satanun melkein koko päivän, enimmäkseen lunta. Kylläpä on kiva saada vähän valoisuutta niin pimeään syksyyn/alkutalveen. Koirammekin innostuu aina tälläisistä lumisade ilmoista, eipä meinaa millään tulla sisälle vaan niin piehtaroi lumessa.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta. Talvea odotellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 13:58

Kyllä täällä Kotkassa tullut lunta aamupäivästä asti...mutta 0 keli..yksi auto meni äskettäin meidän mutkassa ojaan..että liukasta on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 13:59

lumiräntää tällä hetkellä,
sade alkoi toista vuorokautta sitten lumisateella,
välillä tuli vettä ja on taas muuttumassa pikku hiljaa takaisin lumisateeksi

siis Hesan horisontissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 14:36

Sataa vettä ja välillä räntää eli aika märkää on ulkona Helsingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 15:12

Outokummussa ei sada ja keli on n.0astetta ja aurinko pilkisti juuri pilven raosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 16:00

Pohjois-Savossa ollut kuiva, osin aurinkoinenkin päivä. Tuullut jonkin verran. Lunta ei ole, kuin hipaisun varran siellä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 16:49

Mouhijärvellä tullut märkää lunta koko päivän, ja edelleen sataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 17:06

Ei täällä sada muuten on pilvistä pakkasta 1,5 astetta, samanlainen keli kuin taitavalla on täällä
hänen naapurikunnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.11.2009 - 18:29

Täällä alkoi satamaan ennen kolmea ja sataa edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 21:00

Lappeenrannassa sataa lunta,vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 21:07

täällä sato vaan vettä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 19:45

Tuohon aikaan ei täällä tullut, mutta klo 18.00 jälkeen jouduin matkalla Lahteen kunnon kuuroon. Tiet olivat lumisohjoiset ja näkyvyys aika huono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:09

Sade alkoi oikeastaan lauantaina kello 02 ja satoi aamuun asti. Sen jälkeen ei ole lunta tullut mutta vieläkin pääsee pulkalla kauppaa ja läheiselle saarelle (siltaa pitkin).