Miten voin luottaa napsulaiseen kaverina kun en tiedä millainen hän on oikeassa elämässään?Jos vaikka sanoo et on kiltti ei tuhma

Avainsanat: miten voin luottaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 19:44

Kyllä se tulee selville kun on vaikka pidemmän aikaa meilikavereina. Jo kaverin vastaukset kertoo hänestä paljon.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle Ida parhaasta vastauksesta.Joo aika näyttää varmaan millainen ihminen on jolle kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 14:05

et mitenkään, kai,
Mie oon aika kiltti, (ainakin sanon niin )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 14:07

et mitenkään ottamatta asiasta selvää
ihan ensiksi tarkoittavatko sanat kiltti ja tuhma teille molemmille samoja asioita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.11.2009 - 15:08

Mitä tuhmaa sitä sitten voisi tehdä napsukaverille. Jos ei kerro itsestään liikoja, nimeä eikä osoitetta, niin kyllä ne tuhmuudet aika vähiin jää. Ja jos kauan kirjoittelee kaverin kanssa, kyllä sen huomaa onko kiltti vai tuhma. Sinusta se on ihan kiinni luotatko vai et. Varovaisuus kannattaa jos sinulla on epäilyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 15:14

Varovaisuutta ja kyllähän ihmisestä selviää nopeasti todellinen luonne ja jos etenkään itsellä on omaa tahtoa vähänkin eikä anna toisten kuljetella kuin" litran mittaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 17:53

sama ongelma kuin ihmisten kanssa yleensä, pikkuhiljaa se selviää jos on selvitäkseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 20:58

Me napsulaisethan olemme kaikki kilttejä napsutellessamme, mutta oikeassa elämässä sitä ei kukaan tiedä mitä miehiä ollaan. Tai naisia tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 21:09

Ei sitä voi tietää mitenkään,kun ei olla muuten tekemisissä,kun kirjotellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 21:50

Niin, ja mites sitten määritellään kiltti tai tuhma tai puolituhma. Onko kriteerinä teot vai kirjoitukset vai teot ja kirjoitukset vai pelkät kirjoitukset. Siinä meillä pohtimista!

Mitä itse olen "seurannut" napsulaisia, niin ihan tavallisia tallaajia ovat. Nyt en halua ruotia mitään erityisosaamisia tai erittäin älykkäitä yksilöitä tai muita spesiaaliteettejä, vaan näin yleisesti. Napsulaiset ovat hienoa porukkaa! Haluan kuulua tähän ja siksi olen täällä napsuilemassa.

Mitä se oikea elämä on ja mitä tarvitsee tietää pilkulleen toisesta, on jokaisen oma asia. Valinnat ja teot ovat omia päätöksiä, ikävä kyllä. Nautitaan siitä mitä on ja toivotaan, että hyvää tuleman pitää.

Onnellista oloa meille kaikille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 22:31

Yritä selvittää asia yksityisillä viesteillä...ja voihan napsulaisia tavata henkilökohtaisesti...kun vaan sopii..missä tapaa..En ole pettynyt yhteenkään napsukaveriin joita olen tavannut..ihan mukavia olleet kaikki...tapaamani kaverit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 08:02

Harvoin sitä voi luottaa keneenkään vaikka tuntis kuin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 15:33

No voi yhden kerran. Ihminen voi kirjoitella ihan mitä vaan. Älä koskaan suhtaudu kovin vakavasti .Täällä on kyllä yleensä mukavantuntuista väkeä.Jotenkin kirjoitustyyli vähän kertoo kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 16:57

Kaikista parasta täällä on se että voi olla ihan oma itsensä

On jokaisen omassa harkinnassa kuinka paljon itsestään kertoo.
Minulle Napsu on "henkireikä" ja "pakopaikka" tässä elämäntilanteessa välillä todella tylsään arkeen....

Kyllä sen usein ihmisistä "haistaa" kuka on oikealla asialla ja kuka ei.

Kysymys kuuluukin: pitääkö sitä sitten ihan oikeassa elämässä niin hyvin tunteakaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:08

eihän sitä voikaan tietää mistään. mutta netissä on aika vaaratonta naputella kaverin kanssa vaikkei olisikaan se mitä väittää