Mitä on tänään ohjelmassasi?

Me menemme ottamaan sikapiikit ja sitten tervehdys käynnille äitini luo.Kyllä se on kaupassakin käytävä.

Avainsanat: päivä ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 09:20

Kauppaan pitäisi mennä, minä poden niskalihasten jännitystilaa ja päätä särkee, olin eilen Karjaalla ja Fiskarsissa ja eikös lumipyry yllättänyt ja jännitin ajamista niin paljon että nyt koko pää kärsii.

Kysyjän kommentti

Olut varmaan kamalaa ajaa sellaisessa kelissä,toivottavasti niskasi ovat jo paremmat,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 09:24

Äitee ja muita sukulaisia tulee käymään
ja sitten, joku teatteri tai musiaali , mikä se nyt onkaan.illalla

Lisätty: 06.11.2009 - 14:34

Maija pop-pop Poppanen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 09:59

Äsken tulin koulusta tekemästä historiankoetta joka meni... ei niin loistavasti. Toivottavasti menee läpi. Nyt vain oleilen tämän päivän kun ei enää kouluakaan ole. Väsyttää vähän kun stressasin historiaa ja nukuin huonosti. Voisipa tässä ottaa vaikka päiväunet (kunhan ensin tulisi se päivä) ja syödä jotain. Illalla kuoroharjoitukset ja sen jälkeen ilmeisesti kuuntelemaan jotain kuorokonserttia kappelille.
Semmosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 10:33

Annoin itselleni luvan nukkua (vapaapäivän kunniaksi) tänään tavallista pisempään jotenka päiväni alkaa vasta nyt. Kunhan saan aamupalani syötyä olisi tarkoituksenani ensin siivota kotimme sekä leipoa jotain hyvää isäinpäiväksi ja sitten laittaa kanasta suussasulavaa uuniruokaa erään hyvän reseptin ohjeilla. Jossain välissä pitäisi myös käväistä kaupassakin puutuvia tavaroita hakemassa. Aika tavanomainen "naistenpäivä" on siis tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 12:43

Töitä, kaupassa käyntiä, kokkausta, herkuttelua, lenkkeilyä eli ihan niitä tavallisia perjantaipäivän asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 13:08

rennosti kohti viikonloppua, ei mitään 'pakollista' , mieluista löytyy yltä kyllin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 13:18

nyt on niin kiirusta , kun porukat ovat tilanneet villasukkia oikkein urakalla , niitä tässä nyt olen kädet känsällä kutonut ja kymmenen paria pitäis vielä uurastaa .. huh sit viel pukinkonttiinkin jotain kudonnaisia tehdä, mut nyt olen ollut kovassa lentsus , en tier mikä lie, mut tuo kutominen on kyllä kevyttä ja täs soffal löhöillen samalla kutimia tehden taitaa mennä tämä ja muutama muukin päivä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 13:41

Luulen et tänään olen vielä tässä koneella ja voi olla et pesen myös pyykkiä. Ilalla oli toinen sukka kudottava vanhimmalle työllemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 13:47

Kävin aamulla siivous-keikalla. Nyt on leiviuunissa tuli paistan juhlakinkun isänpäiväksi..kun tulee nuoriso syömään..Se kinkku oli kyllä ihan heräteostos..Ja pitäisi laittaa kotikalja pulloihin..

Ostin lohifileen ja laitoin suolaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 17:07

Pari entistä työkaveria kylässä monta tuntia. Tarjolla kesäkurpitsakeittoa ja kahvin kanssa mascarpone-
omenahillokääretorttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 21:09

olin koulussa 8-14, kuntosalilla 14-15.30, töissä 16-20..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:05

Tänään minulla on ohjelmassa kaverin synttärit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:59

Hain (6.11.09) polkupyörän maalaamosta ja kokosin sen, tulipa hieno. Maalikin on parempaa ja kestävämpää kun on tehty todellakin käsityönä ja automaalaamossa kunnon pohjamaaleineen. Maalipinta on hajoamatonta. Tarrojen etsiminen vielä edessä...