Minkälaisia kirjoituksia saatte aikaan aiheesta "Jouluhömpötys"

Sana on vapaa puolesta tain vastaan.

Lisätty: 05.11.2009 - 14:09

Kyllähän Joulu työllistää pitkin vuotta työntekijöitä. Ajatelkaa positiivisesti asioita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 13:24

Vuosi vuodelta pahenee hössötys ja ihmisillä tuntuu pinna olevan äärimmäisen kireällä joulun alla.Pitäisi lailla kieltää koko joulu....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 12:34

EN jaksa tässä esseetä vääntää.

Voisin tehdä lisäkysymyksiä;
MInkä takia joulua ' vietetään' tai markkinoidaan jo 3 kk etukäteen?
No niin vastaus on kait että kauppiaat saa enemmän rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 12:40

Ei anna aihetta lauluun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.11.2009 - 12:43

Tulisi niin paljon kirosanoja siihen juttuun, että en voi sitä täällä julkistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 12:52

Turhaa jorinaa joulusta,kun siihen on vielä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 12:53

En ala todellakaan esseetä kirjoittamaan, varmaan julkaisisit sen jossain ja omissa nimissäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 13:10

Tarina jonka julkaisupaikka on jossain muualla kuin täällä silä en haluaisi kenenkään kuolevan nauruun netijutuni takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 13:30

Fiiliksiä nostaa, että tää jouluhömpötys alkaa pikkuhiljaa olla ohi. ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2009 - 14:38

Kauppojen jouluhömpötys joka alkoi meillä jo lokakuun puolella, menee yli hilseen. Tuolla kaupallisella puolella ne alkaa varmaankin myydä Vapputarvikkeita heti laskiaistiistain jälkeen. Kotona ei tule hömpötyksestä paljoa kirjoitettavaa. Aattona kuusi paikalleen, koristeet oksille, yksi glögitoti sitä koristellessa kurkusta alas lämmikkeeksi ja tunnelman tuojaksi. Kinkku pöytään ja veitsi ja haarukka viereen sekä sillisalaattiastia lusikoineen toiselle puolelle. Siinä se - hömpötys ja hössötys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 15:08

Ei ole tarvinnut jouluhömpöttää,kun jompikumpi on ollut töissä. Jos nyt, kun olemme eläkkeellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 15:50

Jokainen voi tehdä oman julunsa ja osallistua tai olla osallistumatta jouluhömpötykseen. Minä osaltani taidan vähän hömpöttää :-)

Lisätty: 05.11.2009 - 15:51

siis JOULUNSA :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 18:32

kohtahan se on jo ohi,

saiskohan jostain jo Runebergin torttuja, laskiaispullia ja tippaleipiä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 18:57

Jo alkanut on Jouluhömpötys,
vatsassani valmiiks pienoinen pömpötys

Jatkuu riimittely ja sanan vääntö,
oisko syytä tehdä kysymyksen kääntö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 23:38

Hömpottäköön ken tajtoo.Ei ole tarvetta tuonne ruuhkaan lähtä missä kaikilla on kiire.Joulun jälkee on ostoksetkin edullisempia.Joulu kortitkin hoidan puhelin keskustelulla,ei ole korttia merkeineen kalliimmpaa ja onpa henkilökohtaisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.11.2009 - 23:49

Stressi, Älyttömyys, Kauhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:29

Semmoinen ylimenevä hysteria on jouluhömpötystä. Iloisen mielen luominen itselle ja toisille taas ei.