Muistatko nämä klassikot?

30 000 markan halko ja Nokian musakampela.

www.mikropc.net/galleriat/ar...popup=true

Avainsanat: mobira talkman

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2009 - 11:02

Olin aikoinaan kesätöissä Eimo-Muovilla hollolan salpakankaalla pakkaamassa noita puhelimien luuria (kuoria). Oli tarkoin valvottua touhua, kun tuli vieraita kone peitettiin tai sillä ajettiin jotain muuta. Harva tiesi silloin ja nykyäänkään missä ne kuoret nappuloineen oikein tehtiin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 03:17

Muistan toki, kun kaverini niitä asenteli työkseen sen ajan juppien autoihin.
Itseltäni tuo malli jäi väliin, kun harppasin käsivälitteisestä ARP:sta, www.netlab.tkk.fi/opetus/s38.../1sp.shtml 900 Ericsonin NMT:n, kuvat.huuto.net/d/80/6b27f37...-orig.jpg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 03:36

Tutullehan tuo NMT raahattava näyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 06:49

Itsellä oli tuollainen arpin jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 07:11

Oliko se se tiiliskivi joita tehtiin -80 vuoden lopulla ja ylpeänä esiteltiin ja ihmeteltiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 09:20

Vanhainkodissa oli eräällä asukkaalla tuollainen.Etteikö vanhukset ole tekniikasta perillä ja kiinnostuneita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.11.2009 - 09:26

Olihan noita työpaikallani työpäälliköllä ja varaston vastaavalla, jotka liikkuivat paljon eri kohteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 10:21

Noitahan oli vain harvoilla ja valituilla ja kyllä ne tyypit olikin sitten ylpeitä niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 12:56

Olen nähnyt ystäväni kotona tuollaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 13:33

Kyllähän tuota rautamöykkyä tuli mukanaan raahattua....Tosi kannettava......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 17:12

Kyllä muistan. Enollani oli tuollainen iso kannettava. Kehitys siis on huimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 18:38

vähän matkaa olen vetänyt sellaista perässänikin, uskomatonta kuinka vähän siitä loppujen lopuksi on aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 18:56

Tuollainen halko minulla oli mökillä kun lapset oli pieniä ja mies töissä. Onneksi oli, neljän pojan kanssa sattui kaikenlaista: Hakattiin vasaralla mattoja, mutta kaveri sattuikin olemaan riippuvan maton alla ja vasaran terävämpi puoli osui päälakeen, monta tikkiä. Automaalia suihkutettiin silmään, eihän sitä huomannut mihinpäin se suihkuaa. Sulaa kumia roiskui silmään kun yritettiin sulattaa liian lyhyttä kuminauhaa kiinni, solmuun ei riittänyt nauhaa. Onneksi oli puhelin, jolla sai hälytettyä apua tai hoitajaa loppukatraalle kun huristeltiin lääkärille. 4711 oli aika yleinen numero myös johon soittelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 11:16

Muistan kuin muistankin kun oikein kovasti aivonystyröitäni vaivaan, en muuten. Ei vaiskaan.. Kyllä minä Mobiran halot muistan. Meillä on vieläkin sellainen jäänteenä vanhoilta ajoilta, ei tosin toimi enää.