Mistä löytyy helppoja origami ohjeita?

Avainsanat: origami ohjeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 23:41

Japani-Suomi-seura Pengerkadulta,heillä on origami-pajoja,olen jäsen,mutta en ole ollut valmistamassa origameja.Kysäse japaniasta...
www.japania.org
En katsonut missä vaikutat,mutta näköjään (Helsingissä)ens viikolla/tai viikonloppuna on tosiaan yks origamityöpaja,vapaa pääsy.Linkistä lisää,Doozo yoroshiku.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 16:02

Kirjoita Googleen tms origami tai origami ohjeet, niin saat listauksen
Tulokset 1 - 10 noin 1 810 osuman joukosta haulle origami ohjeet

Lisätty: 04.11.2009 - 21:56

Tätä on kysytty täällä aikaisemminkin ja saatu hyvä vastaus, mutta en löydä sitä nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 16:08

Tässä parempi, Tulokset 1 - 10 kielellä suomi noin 13 500 sivun joukosta haulle origami.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 04.11.2009 - 17:27

Itsekkin olen etsinyt kauan kunnon origami ohjeita netistä.. Toki niitä Google hakutuloksia löytyy, mutta mitään kunnollista sieltä ei kovin helposti löydy. Uskonpa, jotta anonyymi on kokeillut jo Googlea. :P

Hyvä kysymys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 23:41

no tämä ainakin vaikutti kovin selkeältä (en koittanut itse tehdä)

www.kaspaikka.fi/muut/lintu.html