Onko Napsuilla puhelin+liittymä-sopimuksia?Mitä kokemuksia?

Eräs kotimainen operaattori lupailee 7kaunista ja 8hyvää syytä ottaa laite+liittymä
24kk-sopimuksella,sitten se (niinku)olisis IHAN oma.Kun ei ole kokemuksia,mietin tarkkaan,jotenkin ennakkoluuloinen olen,kait?

Avainsanat: operaattorin kanssa puhelin+liittymä-sopimus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 23:12

En omien käyttökokemusteni perusteella voi moittia, mutta entäpä jos tarpeesi sopimuskauden aikana muuttuvat kuten minulla. Eipä siitä pääsekään eroon noin vain, vaan on odotettava koko sopimusajan täyttymistä. Yritin pari kuukautta sitten etsiä "vapaata" puhelinta Savonlinnasta. Ei perkule löytyny helpolla. Kolusin kaikki kaupat ja joka paikassa oli kyllä puhelimia mutta ne oli sim-lukittuja, eli olis pitäny ostaa myös liittymä mukaan, tai käyttää siinä k.o. operaattorin korttia. Ainut lukitsematon nokian 2000 löyty sit viimein gigantti:sta ja sekin piti ottaa näyttelytaulusta.
SÄILYTÄ HYVÄ IHMINEN VAPAUTESI JA OSTA VAPAA PUHELIN.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.11.2009 - 14:01

Isännällä on sellainen, toistaiseksi ei mitään propleemeja. Katsotaan uudemman kerran kun sopimuskausi täyttyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 14:04

olen senverran ennakkoluuloinen ettei oikeita kokemuksia ole, mutta pikku hiljaa olen kasvamassa siihen uskoon että jatkossa jollain tuollaisella konseptilla tulee paketteja jotka saattaisivat olla minullekin se paras ratkaisu .. who knows ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 14:28

Minä otin Soneralta palvelusopimuksen 24 kk ajaksi sain uuden hienon puhelimen siihen 9 eurolla ja puheaikaa 9,90 euroa kk/siihen saa soittaa 25 euron edestä mutta he laskuttavat ainostaan tuon 9,90 kk. Minun mielestä aika hyvä sopimus. (tämä tarjous oli tänä menneenä kesänä) (ps. normaalisti puhelin maksaa 120 euroa nyt)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 14:35

Mammalla on joku liittymä ja kestoetu määräajaksi. Sitten meni ja teki sopimuksen toisen operaattorin kanssa joka lupasi irtisanoa myös edellisen. (Oma puhelin kone)
Eipä onnistunutkaan kun oli mennyt puhelin liitymän myyjän retkuun edellisessä. Minä soitin sille edelliselle operaattorille, en saanut poikki sopimusta mutta sain vaihdettua halvimpaan mahdolliseen.
Kuukausi on joku 1,90 ja 20€ täytyy olla ennenkuin laskuttavat. Mamma ihmetelli kun ei laskua tule ja on yli puoli vuotta mennyt. Eihän sitä tule kun ei ole soittanut montakaan puhelua.

Ei ole sen jälkeen puhelinmyyjien lankaan mennyt kun on edellinen niin edullinen. 18kk jaksoissa jatkuu jos ei irtisano hyvissä ajoin ajan täyttymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 19:15

Ei ole minulla kytky puhelinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 21:36

Mieheni tyttärellä on sellainen sopimus. Puhelin meni rikki kesken sopimusajan ja uuden puhelimen sai ongelmitta. Ainoa miinuspuoli on se, että sopimus on mielestäni aika kallis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:17

Erittäin hyviä.
Ostin kyseisellä tavalla Nokia N91 puhelimen ja sain sen murto-osalla siitä minkä olisin joutunut maksamaan suoralla kaupalla. Siis saat puhelimen käytännössä ilmaiseksi kun sitoudut käyttämään ko operaattoria seuraavat 2 vuotta, se on se perimmäinen tarkoitus noilla kytkykaupoilla että operaattori voi olla varma asiakassuhteestanne seuraavat kaksi vuotta. Jos otat pelkän liittymän (et siis nettitikkua) en näe tuossa minkäänmoista riskiä. Mutta jos haluat siihen myös internet ominaisuuden, ota selville sen toimivuus ennen kuin signeeraat sopimuksen tai tee sopimus avokaupalla - kahden viikon purkuaika jos netti ei skulaa.
Puhelin voi olla ns. operaattorilukittu, eli siihen ei voi laittaa muun operaattorin sim-korttia tuon kahden vuoden aikana, mutta lukituksen saa pois silloin kun kaksi vuotta täyttyy ja puhelimesta tulee omasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:51

Minulla on Saunalahden 3G-puhelin kytkynä ja hyvin toimii! Hommasin tyttärellekin ja eliitti-liittymän kun se oli kampanja-aikaan tosi edullinen. Olen ollut tyytyväinen.