Miksi naisella on kiire naimisiin ?

Menin naimisiin ollessani 21v kesti 5v. Menin uudestaan `36v kesti 4v Nyt kestänyt seurustelu suhde 15 vuotta

En ole ikinä kosinut. Eikä nykyinen ole kosinut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 11:05

Olin kerran,eikä ollut kiire.Toista kertaa en mene!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 22:55

noh, ei tuolla naisellas nyt kauhean kova kiire tunnu olevan kun olette 15 v seurustelleet:) oikeesti.. en nyt tiiä kiireestä mutta olen nähnyt sellaisenkin tapauksen jotta asuttiin avona ja oli kolme lasta, asunto miehen. Tuli ero ja mies suuttui ja pisti perheensä kävelemään. Kolme lasta ja vaimo tyhjän päälle maailmaan. Siis mikään lakihan ei turvaa avoliittolaista. Vaikka rouva olisi tosiaan elänyt, ehtinyt työtä yhteiseen pesää, tehnyt lapsia, mutta kun sukset menee ristiin, ei kun maantielle koko konkkaronkka

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2009 - 00:24

Olkoon naisella miten kiire tahansa, niin mieshän sen myöntävän vastauksen kuitenkin antaa. Monesti nainen takertuu rauhoittaaksen miehen, mikä on väärin, ei menevä ihminen rauhoitu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 00:26

jos sun nykyinen ei ole kosinut, niin toi sun kysymys ei pidä paikkaansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.11.2009 - 00:55

Ei ole kiire naimisiin. Se on kerran koettu ja riitti minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 09:10

Olipa nainen kuinka kiireinen tahansa ei miestä voi pakottaa. Nykyään asiat ovat muuttuneet eivätkä naisetkaan ole tyhjän päällä eli tyhjätaskuja joten avioliittoon ei ole pakko mennä vaikka avioehdolla voi asiansa turvata.
Itse kannatan aviolittoa.
Mihin kysymys tähtää, en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 09:22

En ymmärrä kysymystäsi ollenkaan?
Miten voit tietää, että nykyinen naisesi (niin kuin itse sanot) edes aikoo joskus tulevaisuudessa, siis 15 vuoden seurustelun jälkeen, nimenomaan KIIREHTIÄ kanssasi naimisiin?
;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 09:36

"Kiire ei ole kuin kuolemaan ja sinnekin kerran vain".
Vanha suomalainen sananparsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 09:59

jep jep, meillä isäntä kosii vähän väliä, niin että naisillako kiire? ei minulla ainakaan yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 10:12

NO,ei tunnu sillä nykyisellä seurustelukumppanilla olevan kauheaa kiirettä avioliiton satamaan,jos ei ole kosinut,vielä ja seurustelusuhdetta kestänyt 15v.Mihinkäs sitä kiirettä olis,valmiissa maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 11:13

Ei kaikilla naisilla ole kiire naimisiin. Ei ainakaan minulla. Nykyinen suhteeni on kestänyt 15 vuotta ilman että olemme menneet edes kihloihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.11.2009 - 11:22

Jaa-a enpäs tiedä. Minulla ei ole ainakaan mikään kiirus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 12:10

Minulla ei ollut kiire naimisiin, miehellä oli (olikin omistushaluinen), ero tuli. Minä en mene enää ikinä naimisiin.

Lisätty: 04.11.2009 - 12:11

Niin, muista naisista ja heidän kiireestä en tiedä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:02

Yleistäminen on vaarallista. Minä en ainakaan halua naimisiin.