kaverin lähettäessä sähköpostia ilmoitus tulee että sähkopostilaatikko täynnä,vaikka ei ole postia,missä vika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2008 - 18:56

Taitaa olla roskia.
Tai sitten spämmejä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2008 - 19:25

Muistaakseni työssä koneessani oli ilmoitus että posti/roskis täynnä (jos tätä tarkoitit?), vaikka olin ns. tyhjentänyt tulleet postit roskikseen ja sit tätä kysymään asiantuntijalta, joka sanoin, et oot heitäny ne postit "sisäroskikseen", niinkuin kotonasikin, mutta ne pitä vielä "viedä" isoon roskikseen (kotona siis ulos) netissä on myös ns. iso roskis, josta ne lähtee lopullisesti poijes. Voip olla, et vastasin oikeein, mut väärään kysymykseen??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2008 - 15:30

Katso tarkkaan kaikki paikat, tutki ettei missään ole vielä postia, koska jostain voi löytyä esim. Roskapostia tai poistettuja. Tai onko osoitelistasi täynä? Yleensä ei kylläkään johdu siitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2008 - 00:01

tyhjennä roskakori ja kurkkaa "liitteet" kansioon, se on yleisin syy sähköpostin tukkeutumiseen. poista turhat liitteet ensin kansiosta jonka jälkeen vielä roskakorista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:15

hotmailia käytettäessä joskus tulee viesti turvallisten sähköpostiosoitteiden määrä täysi
katso myös onko sähköpostissa auki kaikki viestit jolloin näet myös keskusteluviestisi