Teetkö usein heräteostoksia? Millainen on viimeisin heräteostoksesi?

Minä ostin tänään ruusulle tuoksuvan huonetuoksun, koska pullo oli niin kaunis. Laitoin sen kylppärin tasolle ja nyt siellä sitten tuoksuu tästä lähtien enemmän tai vähemmän ruusulle.

Avainsanat: heräteostos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 20:21

Ostin 3 takkia kun sai kahden hinnalla.Kirpparille en oikein viitsi mennä kun aina tulee"tosi löytöjä"vastaan ja kotona ihmettelen mitä niillä oikein teen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 20:25

Viime viikolla tuli tehtyä heräte ostoksia Turkissa..löytyi niin ihana päiväpeitto ja 3 tyynynpäälistä samassa,että pakko oli ostaa..on tosi makee..unelma..ja muuta vaatetta tuli ostettua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2009 - 20:29

Tänään iso mehukannu, jota en tarvitse välttämättä ennen kesää ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 20:41

Kyllä niitä tulee tehtyä tämän tästä housut ostin viimeksi itselleni ja yöpaidan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 21:06

Kuomullinen peräkärry.Erittäin vähän käytetty.Kun sain halvalla ni tuli tehtyä Sulo Vileenit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2009 - 21:09

ihmisten pitäisi lopettaa turha kulutus, ja määritellä oma minänsä toisin keinoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 21:37

Viimeinen heräteostos oli kun tilasin postimyynnistä pari päivää sitä ihmeteltyäni metallisen korin jonne laitetaan liotettua sanomalehteä ja puristetaan kahvoilla vesi pois. Sitten kuivatellaan muutama päivä ja massan pitäisi olla kuin halko eli uuniin vaan. Muuten hyvä idea, mutta kuivaminen vie paljon aikaa enkä ole varma saisiko tuota massaa uunissa polttaakaan. Heräteostokseni ovat yleensä tuollaisia jänniä laitteita. Niitä löytyy liikaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 21:37

Viimeeksi ostin paituleita olivat niin kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 22:04

enpä juurikaan.. tiiän aina kaupassa mitä tarviin ja kävelen suoraan ostamaan sen, olen niitä harvinaisia naisia jotka ei tykkää shoppailemisesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2009 - 22:07

Kieltämättä tulee niitäkin tehtyä. En nyt muista mitä ostin. ei varmaankaan mitään ihan pakollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 22:23

Kylläpä niitä ostoksia tulee ihan vahingossa tehtyä, kirpparilta sattui verhot "tipahtamaan" ostoskoriin. ja taitaapa huomena taas löytyä jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 00:27

en juurikaan kunhan muistan pysyä kaukana rautakaupoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 01:48

Silloin kun kohdalle sattuu, viimeisimmät taisivat olla Rodeo Drivet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 08:45

En juurikaan. Vilnassa tosin ostin keramiikkamaljan koska se oli niin kaunis. Muutoin vastaavia on entuudestaan vaikka kuinka eli oli turhake mutta taiteilijan valmistama ja täytyyhän heitäkin jollain tapaa tukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 09:32

Pari nuottikirjaa tuli ostettua netin kautta USA:sta. Tuilivat eilen perille ja osoittautuivatkin sitten vähän liian vaikeiksi meikäläisen soittotaidoille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 11:05

Olen ostanut vain muutaman kerran elämäni aikana heräteostoksia. Pahin niistä on aurinkokennolamput jotka osoittautuivat todella kehnoiksi valaisuteholtaan ja makaavat nyt siivouskaapin lattialla pölyä keräämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 12:10

Eilen jouduin käymään keskustassa ja kotimatkalla tein heräteostoksen.Yhden julkkiskokin leipäpuodista ostin leivän,sipulileivän,jossa seassa paahdettua sipula 9€ kilo,joten leivälle tuli hintaa 3,10€.Erittäin hyvää ja tuoksuvaa,kiinteätä eli ei höttöä,heitin loppuleivän pakastimeen,kun en ehdi syödä ja taasen lähden duunimatkalle.Se oli mun heräteostoksen tarina :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:08

Hyvin hyvin harvoin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:20

Nykyisin harvoin kun ei viitsi ihan joka paikkaa täyttää roinalla.
Viimeinen heräteostos oli eräs edullinen Anttilan työkalu, sille kävi samoin kuten kaikille muillekin Anttilan työkaluille, hajosi viikossa. Jokohan nyt oppisi ostamaan laatua ja kestävyyttä jostain muualta vaikka maksaisi muutaman euron enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:03

Kiva heräteostos sinulla! Tuoksuun liittyy minunkin ja ostin sen beauty shopista vaatekomeroa sulostuttamaan.