Kun ovellesi ilmestyy koululainen myymään jotakin tuotteita luokkaretken/leirikoulun hyväksi, ostatko?

Oma poikani myi naapurustoomme noin tunnissa 22 pussia suklaakarkkeja. Vain 3-4 taloudessa oli kieltäydytty.

Avainsanat: myynti luokkaretken hyväksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 20:15

Kyllä olen ostanut koululaisten myymiä tuotteita..menee niin hyvään tarkoitukseen...ja antaa hyvää mieltä pikku myyjälle..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.11.2009 - 20:28

Täytyy vastata etten osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 20:40

Ostan esim.täällä pääkaupunkiseudun koululaiset myyvät keväällä "Kevät-Pörriäinen"lehteä,se on mun traditio,samalla kevään tulo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 20:43

Kyllä voin ostaa jos lapsella menee vaikka rahat koulun retkeä varten. ihan hyvä juttu tämmöinen on minun mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 20:43

Kyllä minä koululaisten myymiä tavaroita esim. Joululehden olen ostanut, joskus jopa
vessapaperia. Katson aina että heillä on koulusta saatu virallinen lista leimoineen ja
puhelinnumeroineen. Yleensähän he keräävät luokkaretkirahastoon.
-Tuolla meidän naapurikunnassa olivat pojat keksineet keräämään rahaa johonkin
nuorisotoimiin viime viikolla, he kyllä joutuivat siitä kiinni lehtitietojen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 21:04

Useimmiten ostan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2009 - 21:28

Jos vain on pussissa niin paljoa käteistä niin ilman muuta ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 21:38

Kyllä useimmiten ostan. Samoin partiolaisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 21:40

Minä en osta,ei ole rahaa kotona,kun käytän korttia maksuvälineenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 21:46

Takuuvarmasti ostan, jos olen kotona!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 22:05

ostan ainakin tuttujen lapsilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 00:29

tutuilta ja puolitutuilta on melkein 'pakko' ostaa, en kovinkaan usein ihan vierailta kiertolaisilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 00:29

en osta, ku yleensä ei ole käteistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 09:02

Eivät myy kaupungissa mitään, kun ulkopuoliset eivät pääse edes taloon sisälle. Myyjäisiä sen sijaan järjestetään ko. asian hyväksi. Maalla naapuriston lapset jotain myivät aikoinaan, ovat jo aikuistuneet ja muunti loppui siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.11.2009 - 11:23

En osta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:16

En ilmeisesti ole ollut koskaan kotona sillä en muista ainoatakaan kerjäys/myyntitapahtumaa viimeisen kymmenen vuoden ajalta. Ihan koko tuota aikaa en kuitenkaan ole ollut korvessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:03

Ostan, jos sattuu olemaan käteistä.