Uusi TV-lupamaksu kattaisi kaikki asunnot olivatpa ne tyhjiä tai täysiä.

Onkohan uusi lakiesitys vielä varsin ajattelematon.

Lisätty: 03.11.2009 - 19:22

Uusi lupamaksu tulisi voimaan vuonna 2012, veikkaan että siitä tulee kova rähäkkä kun suomalaiset rupeavat tajuamaan asian todella, nyt tässä vasta hehkutellaan ja myhäillään, kukaan ei tunnu uskovan ei edes valperi joka kaiken tietää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 20:28

nyt menee jo vähän jankuttamiseksi, mutta olkoon vielä tämän kerran

Vaik'ei nimillä nyt isoa merkitystä olekkaan, niin sanottakoon nyt selvyyden vuoksi että lupamaksut on jo jonkin aikaa olleet historiaa, nykyisin se on nimeltään tv-maksu, ja tulevassa muutosesityksessä media-maksu

ja lain valmistelussa maksajat on määritelty näin :

"Maksu ei enää perustuisi television omistamiseen vaan maksuvelvollisia olisivat kaikki asuntokunnat. Asuntokunnalla tarkoitetaan henkilöitä, jotka asuvat vakituisesti samassa osoitteessa. Vastuu maksamisesta kuuluisi kaikille asuntokunnan täysi-ikäisille henkilöille.

Maksu määrättäisiin vuosittain siten, että kukin asuntokunta maksaisi noin 175 euron maksun."

En oikein ymmärrä missä kohtaan sinä nyt näet syyn 'repiä ihokkaitasi ja ruveta sirottelemaan tuhkaa pääsi päälle' tämän asian kanssa.

- jos sinulla miukumauku on jotain salaista tietoa asiasta, kerro ihmeessä meillekin -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 19:15

No varsin on jos tuo pitää paikkansa. Olen kuullut vain, että se tulisi joka talouteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2009 - 22:04

Jaa, minä kun olen ollut siinä uskossa että niin on nykyiselläkin luvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:04

Ai? Entä jos ei ole televisiota?