akvaario kalat

voiko akvaario kaloja kuskata pyörällä n. 9 min ajattelin kysyä se joka tietää vastaa nopeasti tieto olisi tarpeellista pikku kaloista on kyse ja ravuista AKVAARIO ON JO KOTONA

Lisätty: 03.11.2009 - 18:34

LÄMPÖTILA ON NOIN 3-5 CELSIUSTA JA AATTELIN TÄRINÄT NIIN ETTÄ EI MITÄÄN SUURENPAA HÄTÄÄ SIIS TULE

Lisätty: 03.11.2009 - 18:35

VESI ON JOTAIN 20 ASTETTA

Avainsanat: kalat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 18:05

Kyllä tuollainen lomamatka sopii kaloille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 18:16

Kunhan et pakasta niitä matkalla;mites meinaat akvaarion kuskata?

Lisätty: 03.11.2009 - 18:52

RAUHA RAUHA Iso Pete,mulla on ollutkin akvaario entisessä elämässä,tuskin saavat sydänhalvausta tärinästä,voithan sä vaikka taluttaa sitä fillaria,kun matka ei ole tuon pidempi.Pakkaa kalalaverit hyvin,onko sulla miljoonakaloja kenties?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:27

kyllä voi. Eikös ne yleensä kaupastakin kuskata kotiin. Lämpötila pitäisi kuitenkin pitää vakaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 19:54

Varmuuden vuoksi kannattaa pussi tai astia, jossa kaloja kuljetat, kääräistä vaikkapa lämpimän kankaan sisään, jos ulkona kovin viileää. Tärinästä ei liene haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 20:36

Ei ne pikku matkoista ja tärinöistä piittaa.Riippuu vähän tietysti lajista.Kultakala kestää vaikka jäähileissä uisi(ruutanan sukulainen)barpit ja seeprakalat myös kestäviä.Miljoonakalat vahvoja jos ei liian jalostettuja ole ts.turhia hörhelöitä evissä .

Lisätty: 03.11.2009 - 20:39

Ps.toivottavasti ravut on pieniä ja eivät kasvakaan kun muuten ne herkuttelee kala-aterialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 19:50

Kalat astiaan ja astian ympärille kunnon vuoraus sanomalehteä ja sen ympärille mielellään jtk. villasta - vaikka pikkunen huopa niin eiköhän nut matkasta jotenkuten selviä
- ja purkki tietennii pitää olla kannellinen ja kiinni ettei haihdu lämpö sieltä kautta karkuun:)

Kerrothan miten matkasi onnistui???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:08

Kyllä voit, jos pidät tosiaan huolen, ettei lämpötila laske liikaa.