Aamulla kun nouset tuntuuko joskus sellaiselta et olisit nähnyt unen ennenkin jonka yöllä näit? Minusta on tuntunut joskus näin

Avainsanat: yöllinen uni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 10:00

Eipä ole montaakaan päivää kun näin kävi ja siitä olin hyvin iloinen sillä uneni oli taivaallisen ihana, jännittävä ja toiveita täynnä.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Kyllä minäkin nään usein samaa unta.ja tämä uni on sellainen et en pääse vessaan vaikka on kova pissahätä mennä joku estää sen et en pääse sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 10:05

Minulla on yksi uni jonka olen nähnyt elämäni aikana ainakin 10 kertaa lapsuudesta lähtien. Siinä intiaanit hyökkäävät synnyintaloani ympäröivistä metsistä talon ja siellä asuvien ihmisten kimppuun. En ole vielä keksinyt mitä tämä merkitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 10:29

Jotkut unet toistuvat eli samasta "aiheesta" näkee unta usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 10:46

Armeijasta näen usein samat unet,vaikkei mitään traumoja tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 10:48

Muistan tosi huonosti uniani,mutta jotkut unet näytetään useasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2009 - 11:10

Samoja unia olen saanut katsella jo kyllästymiseen asti. Toistuvat hyvin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.11.2009 - 13:30

Kyllä, näin on käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2009 - 13:35

Muutamia unia on nähnyt useampaan kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 14:01

oi voi. mä onnistun aina herään kesken unen. olipa kello mitä tahansa.
ja musta tosiaan tuntuu että univarasto rupee oleen loppuun käytetty. uusintoja tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:18

Nään samaa unta useinkin.Ja ikävä kyllä painajaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:19

Alitajunta pyrkii unien avulla purkamaan erilaisia asioita. Toistuvat unet voivat olla merkki jonkinlaisesta muutoksesta tai muutostarpeesta elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:05

kovin usein en unia näe, tai ainakaan muista niitä aamulla, mutta välillä tulee sellaisia jaksoja jolloin joku juttu toistuu useampia kertoja peräkkäin, linkissä yksi esimerkki

valperi-ontheroad.blogspot.c...ainen.html