milloin alkavat joulumarkkinat

Avainsanat: riika latvia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 10:43

Baltian joulumarkkinoista ei löydy googlella ainakaan mitään. Latviahan on konkurssin partaalla joten ei mitään isoja markkinoida taida olla. Onko siellä ollut jokin perinne joulumarkkinoista, en tiedä.

Lisätty: 03.11.2009 - 12:50

Menee sivuun kysymyksestä mutta Tallinnan lisäksi on joulumarkkinat Tukholmassa seuraavasti:
Skansen:28-29.11, 5-6.12, 12-20.12
Stortorget Gamla stan: 21.11-23.12. klo 11.00-18.00

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 12:01

Samat sanat Ahmat112 kanssa,mutta miksi mennä riikaan kalaan,kun Tallinnassa on joulumarkkinat ja lähempänä.Löysin just tiedon itselleni ja jaan sen toisille elikkä 29.11.2009 alkavat Tallinnan joulumarkkinat,mitkä on kiva nähdä. Aika tunnelmallinen paikka,vaikka kaikki myyjät olivat venäläisiä jokunen vuosi sitten,enkä tietty ostanutkaan mitään,mutta katsella ja seurailla voi maksamatta siitä mitään.Hieno ympäristö!

  Ilmoita asiaton vastaus
SS
Vastattu: 04.11.2009 - 15:53

Riikan perinteiset joulumarkkinat alkavat heti joulukuun alussa. Sillähän he saavat turisteja maahan ja myyntiä lisää. Hintataso saattaa olla yllättävänkin korkea tilanteeseen nähden, he pitävät siellä turisteille hintoja yllä elantonsa takia. Googleta riga christmas markets! itse myös menossa.. :)

tässäkin tietoa..

2009 Christmas Market starts 30 November and ends 28 December

The Riga Christmas Market offers the perfect pre-Christmas shopping destination with an opportunity to find local handicrafts, such as wooden carvings, wrought iron ornaments, knitwear and glassware, while enjoying Latvian food and drink. Father Christmas makes sure to visit and childrens' choirs singing Latvian Christmas carols add to the festivities.

The Christmas market takes place in the picturesque Old Town of Riga, mainly on Livu Square, Dome Square and Town Hall Square. The Christmas Market begins on the first Sunday of Advent with the traditional lighting of Riga's Christmas tree. The Christmas markets continue through the Russian Orthodox Christmas on 7 January.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 20:21

Ziemsvētku vecītis (joulupukki) will visit Riga, 29 November 2009 ja siitä se alkaa jatkuen aina vuoden vaihteen tiennoille

ja tunnettu tosiasiahan on, 'mitä ankeammat talousnäkymät sen komeammat pidot'

www.rigalatvia.net/cm/