minä olen odottanut 50 -v villitystä, monta vuotta pippalo kengät jalassa eikä vieläkään alkanut , missä nyt on vikaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 11:04

Odota,kun täytät 55,sit se alkaa,hyvä jos mukaan ehdit.Niin kävi minulle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 07:58

Kokemuksesta voin sanoa, että minulla se viimeisin villitys oli juuri siinä ennen ja jälkeen synttäreiden, siis viiskymppisten. Onko kenkäsi sopivan kokoiset? Jos puristaa niin villitys ei pääse tulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 09:01

ei ole villitystä täälläkään mäes näkynyt ....pikemminkin on askel hidastunut ja roimasti.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2009 - 09:23

Sinulla on väärät kengät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 09:55

minä vaihdoin kengät sandaaleihin,kyllä vauhti parani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 10:07

Minulla 50-villitys alkoi jo n.45-vuotiaana. Kesti jotain 5 vuotta ja jo lopahti kun täytin 50. Ihanaa aikaa oli kuitenkin tuo viisi vuotta. Melkein elämäni onnellisinta. Mielelläni sitä vielä muistelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 10:19

Mitä sitä villiintymään, jos on kaikki kotona mitä tarvitsee. Ei se ruoho ole aina aidan takana vihreämpää. Jos olet parisuhteessa niin odota, että kumppanisi villiintyy myös ja ei muuta kuin yhdessä parketille tanssikengät jalassa.

Kyllä elämää on vielä viisikymmenjuhlien jälkeenkin. Näyttää täälläpäin olevan 60-, 70- ja jopa 80-villitys joillakin.

Pidä tanssikengät kiiltävinä. Ei sitä tiedä milloin niitä tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2009 - 10:39

Turhaan odottelet, ei sitä ole eikä tule. Voit ottaa kengät pois jalastasi ihan huoletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 11:36

Älä murehdi,ei varmasti tule just D-päivänä eikä katso sitä onko sulla bailukengät jalassa tai ei.Elä vaan elämääsi,kyllä se tanssiksi muuttuu,ennenkuin huomaatkaan ;-) .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:26

Oottele,kyll tulloo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:21

Hehe. Kyllä se keväällä alkaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 20:25

yleensä se alkaa kahden aikaan yöllä,
monilta mennyt ohi jo kolmeen mennessä,
ole tarkkana että et nuku ohi koko villitystä,
tai ei sen niin väliä sittenkään